StPr/24/10375
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
. Pracodawca oferuje: Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych Dopłata do biletów na imprezy kulturalne Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu Dofinansowanie do wypoczynku pracowników Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
Przeprowadza kontrole dysponentów jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM) tj. szpitalnych oddziałów ratunkowych (SOR) oraz zespołów ratownictwa medycznego (ZRM), jednostek współpracujących z systemem PRM, podmiotów prowadzących kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy.
Opracowuje i aktualizuje wojewódzki plan działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, zbiera dane od dysponentów i innych podmiotów.
Analizuje i realizuje bieżące zagadnienia w zakresie nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu PRM, w tym rozpatruje skargi w celu ich wyjaśnienia i zapewnienia właściwego działania systemu oraz wykorzystywania ZRM.
Realizuje zadania związane z analizą danych i wydawaniem zaleceń dysponentom jednostek systemu, działaniami organizacyjnymi zmierzającymi do zapewnienia odpowiednich parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia dla ZRM, ustalaniem liczby i rozmieszczenia na obszarze województwa zespołów ratownictwa medycznego, określaniem liczby i rozmieszczenia SOR funkcjonujących w województwie.
Prowadzi w systemie teleinformatycznym ewidencję szpitalnych oddziałów ratunkowych, centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego oraz prowadzi rejestr jednostek współpracujących z systemem, w tym wydaje decyzje administracyjne w zakresie wpisywania jednostek do rejestru.
Nadaje uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP), w tym zatwierdza program kursu KPP.
Ustala harmonogram funkcjonowania jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego, w warunkach zwiększonej gotowości do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej na rzecz osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego.
Przygotowuje decyzje administracyjne nakładające na podmioty wykonujące działalność leczniczą obowiązek pozostawania w stanie podwyższonej gotowości.
Miejsce pracy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe. Znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o działalności leczniczej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie. Znajomość rozporządzeń Ministra Zdrowia: w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego, w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania kontroli podmiotów leczniczych. Znajomość arkusza kalkulacyjnego excel. W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe). Doświadczenie zawodowe w obszarze ratownictwa medycznego.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe. Znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o działalności leczniczej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie. Znajomość rozporządzeń Ministra Zdrowia: w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego, w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania kontroli podmiotów leczniczych. Znajomość arkusza kalkulacyjnego excel. W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe). Doświadczenie zawodowe w obszarze ratownictwa medycznego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
(58) 30 77 530, (58) 30 77 141
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe): Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej. Aplikuj do: 9 grudnia 2024 W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145494" na adres: Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu A" Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk. Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 114/24 Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). (dodatkowe informacje dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych znajdziesz na stronie BIP urzędu w zakładce Kontakt -> Elektroniczna Skrzynka Podawcza). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (58) 30 77 530, (58) 30 77 141 Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-pomorski/jak-zlozyc-dokumenty2 Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2024 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta