StPr/25/2304
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- sprawuje nadzór nad realizacją przez samorząd gminny, powiatowy i województwa z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej oraz Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej;
- kontroluje realizację zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej oraz Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla osób doznających przemocy domowej, urzędy gminy, starostwa powiatowe i urząd marszałkowski oraz przez podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej;
- monitoruje zjawisko przemocy domowej na terenie województwa dolnośląskiego;
- prowadzi postepowania administracyjne w I instancji w sprawie wymierzania kar pieniężnych za niezrealizowanie zaleceń pokontrolnych;
- przygotowuje projekt rozstrzygnięcia w przedmiocie wniosku członka grupy diagnostyczno-pomocowej;
- rozpatruje skargi i wnioski w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w korpusie służby cywilnej w oparciu o umowę o pracę,
- dodatek comiesięczny za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka oraz dodatki świąteczne,
- nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy,
- ruchomy czas pracy,
- perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych dla pracowników oraz ich dzieci, - wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek,
- dofinansowanie do zakupu okularów,
- siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery,
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1.
- Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
- Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Dodatkowe informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- ocena wiedzy merytorycznej - wynik zaliczenia 60%
- weryfikacja wymaganych kompetencji:
umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
komunikatywność - poziom przeciętny
umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
Aplikuj do: 21 lipca 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- osobiście do sekretariatu w DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200 z dopiskiem na kopercie Oferta pracy - nr ogłoszenia: PS/NKWR/02/06/2025;
- pocztą na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie Oferta pracy nr ogłoszenia: PS/NKWR/02/06/2025;
- lub w formie elektronicznej przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/NKWR/02/06/2025.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 71 340 64 13.
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/praca-w-duw.
Dokumenty należy złożyć do: 21.07.2025.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Kogo poszukujemy: Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne): Wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, polityka społeczna, nauki o rodzinie lub innym, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji; Staż pracy co najmniej 3 lata w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin albo specjalizację II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością praca socjalna z osobą i rodziną z problemem przemocy; znajomość ustawy z dnia 29 lipca 2005 o przeciwdziałania przemocy domowej wraz z aktami wykonawczymi; znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny; komunikatywność - poziom przeciętny; umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny; w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.; pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne wymagania:
Kogo poszukujemy: Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne): Wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, polityka społeczna, nauki o rodzinie lub innym, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji; Staż pracy co najmniej 3 lata w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin albo specjalizację II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością praca socjalna z osobą i rodziną z problemem przemocy; znajomość ustawy z dnia 29 lipca 2005 o przeciwdziałania przemocy domowej wraz z aktami wykonawczymi; znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny; komunikatywność - poziom przeciętny; umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny; w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.; pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
71 340 64 13
Wymagane dokumenty:
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - "Oświadczenia dla kandydata - OBOWIĄZKOWO DOŁĄCZ DO APLIKACJI" - znajdziesz pod linkiem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej, - "Oświadczenie lustracyjne do osób urodzonych przed '72 - DOŁĄCZ DO APLIKACJI JEŚLI URODZIŁEŚ/AŚ SIĘ PRZED 01.08.1972 R." - znajdziesz je pod linkiem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej, - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe), - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta