StPr/25/0748
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. wykonywanie czynności związanych z planowaniem i prawidłową obsługą budżetu
Wydziału, w tym przygotowanie i nadzór nad wykonywaniem planu rzeczowego
i finansowego;
2. terminowe rozliczanie płatności ciążących na gminie wynikających w szczególności:
z zawartych umów, decyzji administracyjnych, wyroków sądowych i innych dokumentów;
(płatności za uw gruntów SP, odszkodowania na rzecz os. fiz.; wyłączenia gruntów z prod
rol., za zajecie pasa drogowego lub umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, raty
kredytów, za dzierżawy i najmu nieruchomości.)
3. rozliczanie, sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentów księgowych obciążających Miasto
Czeladź i wychodzących z Wydziału w ramach kontroli merytorycznej w wersji papierowejoraz ich rejestrowanie w formie elektronicznej;
4. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem do depozytu środków pochodzących
z odszkodowań;
5. planowanie i aktualizacja zadań w planie zamówień publicznych w części dotyczącej
zadań wydziału i sprawozdawczości;
6. prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia obiektów komunalnych;
7. przeprowadzania procedury wyłaniania: rzeczoznawców majątkowych, wykonawców
prac: geodezyjnych, projektowych i innych wykonawców, celem uzyskania dokumentów,
związanych ze specyfiką zadań wydziału, zgodnie z wymogami ustawy PZP, przepisów
wykonawczych i przepisów wewnętrznych;
8. przygotowywanie zleceń i dokonywanie rozliczeń wynikających z zawartych umów oraz
czuwanie nad terminowym wykonaniem umów;
9. odbiór korespondencji wydziałowej z kancelarii, wstępna dekretacja i przekazywanie
pism przychodzących pracownikom wydziału w tym w systemie SOD;
10. prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami w ramach zastępstwa
Miejsce pracy:
Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Czeladź
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- Wykształcenie średnie/wyższe - doswiadczenie zawodowe min.5 lat stazu pracy przy wykształceniu średnim,3 lata stażu przy wykształceniu wyższym, w tym doświadczenie na stanowisku wskazanym w ofercie: min. 2 letnie w zakresie księgowości i finansów publicznych.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie/wyższe - doswiadczenie zawodowe min.5 lat stazu pracy przy wykształceniu średnim,3 lata stażu przy wykształceniu wyższym, w tym doświadczenie na stanowisku wskazanym w ofercie: min. 2 letnie w zakresie księgowości i finansów publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Inspektor-w-Wydziale-Gospodarki-Nieruchomosciami/idn:3079.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami należy składać w terminie do dnia 23.06.2025 r. w kancelarii lub punkcie informacyjnym Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).