StPr/25/0403
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
a) udzielanie interesantom zgłaszającym się do Urzędu szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwienia zgłaszanych spraw
b) udzielanie pełnej informacji w zakresie rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw, informacji o zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych na terenie miasta
c) pomoc w zakresie załatwiania w komórkach organizacyjnych Urzędu spraw przez osoby niepełnosprawne
d) przyjmowanie z Biura Obsługi Interesanta (BOI) korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej burmistrzowi miasta do dekretacji
e) rozdział pism zgodnie z dekretacją i przekazywanie ich do BOI
f) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów i przekazywanie kart informacyjnych zgodnie z dekretacją
g) prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza miasta
Miejsce pracy:
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Sandomierzu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracy c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych d) brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe Wymagania dodatkowe: a) preferowane doświadczenie w urzędach, jednostkach administracji samorządowej b) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku c) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów d) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów e) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Sandomierzu f) samodzielność w realizacji zadań g) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, regulaminu organizacyjnego Urzędu h) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych Szczegóły oferty pracy na stronie BIP Urząd Miejski w Sandomierzu: link: https://bip.um.sandomierz.pl/16593/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracy c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych d) brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe Wymagania dodatkowe: a) preferowane doświadczenie w urzędach, jednostkach administracji samorządowej b) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku c) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów d) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów e) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Sandomierzu f) samodzielność w realizacji zadań g) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, regulaminu organizacyjnego Urzędu h) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych Szczegóły oferty pracy na stronie BIP Urząd Miejski w Sandomierzu: link: https://bip.um.sandomierz.pl/16593/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Wieczorek
Nr telefonu:
15 8154-196
Wymagane dokumenty:
Kontakt z pracodawcą: Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny b) życiorys zawodowy- CV c) kwestionariusz osobowy kandydata (do pobrania ze strony http://bip.um.sandomierz.pl) d) kopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych f) oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe g) oświadczenie kandydata od kiedy może podjąć zatrudnienie h) podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dotycząca ochrony danych osobowych ( do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, zakładka: Bezpieczeństwo i Ochrona Danych Osobowych) Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, kwestionariusz osoby powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej ocenyformalnej. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, przy Placu Poniatowskiego 3 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora (Wydział Organizacyjny).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta