INSPEKTOR ( WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY)

INSPEKTOR ( WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY)

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0403

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
a) udzielanie interesantom zgłaszającym się do Urzędu szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwienia zgłaszanych spraw
b) udzielanie pełnej informacji w zakresie rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw, informacji o zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych na terenie miasta
c) pomoc w zakresie załatwiania w komórkach organizacyjnych Urzędu spraw przez osoby niepełnosprawne
d) przyjmowanie z Biura Obsługi Interesanta (BOI) korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej burmistrzowi miasta do dekretacji
e) rozdział pism zgodnie z dekretacją i przekazywanie ich do BOI
f) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów i przekazywanie kart informacyjnych zgodnie z dekretacją
g) prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza miasta


Miejsce pracy:
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Sandomierzu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracy c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych d) brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe Wymagania dodatkowe: a) preferowane doświadczenie w urzędach, jednostkach administracji samorządowej b) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku c) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów d) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów e) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Sandomierzu f) samodzielność w realizacji zadań g) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, regulaminu organizacyjnego Urzędu h) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych Szczegóły oferty pracy na stronie BIP Urząd Miejski w Sandomierzu: link: https://bip.um.sandomierz.pl/16593/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracy c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych d) brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe Wymagania dodatkowe: a) preferowane doświadczenie w urzędach, jednostkach administracji samorządowej b) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku c) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów d) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów e) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Sandomierzu f) samodzielność w realizacji zadań g) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, regulaminu organizacyjnego Urzędu h) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych Szczegóły oferty pracy na stronie BIP Urząd Miejski w Sandomierzu: link: https://bip.um.sandomierz.pl/16593/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marzena Wieczorek

Nr telefonu:
15 8154-196

Wymagane dokumenty:
Kontakt z pracodawcą: Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny b) życiorys zawodowy- CV c) kwestionariusz osobowy kandydata (do pobrania ze strony http://bip.um.sandomierz.pl) d) kopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych f) oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe g) oświadczenie kandydata od kiedy może podjąć zatrudnienie h) podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dotycząca ochrony danych osobowych ( do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, zakładka: Bezpieczeństwo i Ochrona Danych Osobowych) Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, kwestionariusz osoby powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej ocenyformalnej. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, przy Placu Poniatowskiego 3 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora (Wydział Organizacyjny).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 29.07.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 274477
Udostępnij:
Dodano: 29.07.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 274477

Zobacz inne oferty

Nowe

AUTOMATYK

5 000 - 8 000 PLNbrutto
Nowe
Police
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Nowe
Police
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Skomielna Czarna
30,50 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
37 PLNbrutto
Nowe
Kraków
37 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
5 153 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Nowe Worowo
5 153 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry