StPr/25/1627
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. określanie wysokości planowanych nakładów finansowych na opracowanie dokumentacji projektowych, realizację robót budowlanych, sprawowanie nadzorów autorskich (wycena prac projektowych, robót budowlanych);
2. przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia postępowań w trybie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane finansowane ze środków publicznych;
3. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem procesów inwestycyjnych, w tym przeprowadzania analizy projektów budowlanych pod względem kompletności i zakresu rzeczowego, niezbędnego do prawidłowej realizacji inwestycji;
4. nadzorowanie zlecanych do opracowania dokumentacji projektowych, prac studialnych, koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych;
5. organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach, naradach, spotkaniach Zespołu Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (ZOPI);
6. opracowywanie wniosków o wydanie decyzji administracyjnych, w szczególności decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia, pozwoleń wodnoprawnych, zezwoleń na realizacje inwestycji drogowych, zgłoszeń wykonywania robót budowlanych oraz innych niezbędnych do rozpoczęcia procesu projektowania;
7. współpraca z właściwymi organami w zakresie postępowania poprzedzającego wydanie decyzji wymienionych w pkt 6;
8. potwierdzanie kompletności składanych dokumentacji projektowych pod względem zgodności z umową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
9. sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym faktur za opracowanie dokumentacji projektowej;
10. przekazywanie protokolarne Wydziałowi Realizacji Inwestycji kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokumentami niezbędnymi do realizacji inwestycji;
11. przekazywanie protokolarne dokumentacji projektowej bądź jej części komórkom organizacyjnym oraz samodzielnym stanowiskom pracy realizującym zadania inwestycyjne;
12. współpraca z Miastem Lublin w zakresie spraw związanych z prawem do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane oraz w zakresie przedkładania dokumentacji umożliwiającej składanie wniosków o dofinansowania inwestycji;
13. analiza wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizacje zadań inwestycyjnych;
14. współpraca z Wydziałem Budżetu i Księgowości w zakresie realizacji finansowej poszczególnych zadań inwestycyjnych;
15. współpraca z właściwymi organami administracji państwowej, samorządowej i innymi jednostkami w zakresie pozyskiwania środków na finansowanie zadań realizowanych na drogach publicznych;
16. koordynacja spraw związanych z zawieraniem porozumień zawieranych w trybie ustawy o drogach publicznych;
17. podejmowanie przewidzianych przepisami prawa czynności wynikających z ustawowego obowiązku budowy kanałów technologicznych w pasach drogowych na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych;
18. realizowanie zadań polegających na wykonywaniu czynności na terenie budowy i obejmujących konieczność fachowej oceny zjawisk i samodzielnego rozwiązywania zagadnień architektonicznych oraz techniczno-organizacyjnych.
Zakres wykonywanych zadań, warunki pracy oraz w jaki sposób należy składać dokumenty aplikacyjne znajduje się https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/
Miejsce pracy:
KROCHMALNA 13J, 20-401 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo w specjalności drogowej
- zawód: Pozostali inżynierowie budownictwa
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo; 2. min. 3 letni staż pracy; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; 11. znajomość ustawy Prawo budowlane; 12. znajomość ustawy o drogach publicznych; 13. znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; 14. umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet; umiejętność pracy w programie AutoCad w stopniu podstawowym. Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo specjalność inżynieryjna drogowa; 2. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; 3. doświadczenie pracy w budownictwie; 4. umiejętność pracy w zespole. 5. odporność na stres. Wymagane dokumenty: niezbędne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany min. 3 letni staż pracy; 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem. dodatkowe: 1. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo specjalność inżynieryjna drogowa; 2. kserokopia uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; 3. kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie pracy w budownictwie. Wzory ww. oświadczeń, klauzula informacyjna, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w zakładce WZÓR OŚWIADCZEŃ DO NABORU PLIKI DO POBRANIA https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. przygotowania inwestycji w zakresie branży drogowej, Wydział Przygotowania Inwestycji w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 21 sierpnia 2025 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lib adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo; 2. min. 3 letni staż pracy; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; 11. znajomość ustawy Prawo budowlane; 12. znajomość ustawy o drogach publicznych; 13. znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; 14. umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet; umiejętność pracy w programie AutoCad w stopniu podstawowym. Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo specjalność inżynieryjna drogowa; 2. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; 3. doświadczenie pracy w budownictwie; 4. umiejętność pracy w zespole. 5. odporność na stres. Wymagane dokumenty: niezbędne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany min. 3 letni staż pracy; 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem. dodatkowe: 1. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo specjalność inżynieryjna drogowa; 2. kserokopia uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; 3. kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie pracy w budownictwie. Wzory ww. oświadczeń, klauzula informacyjna, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w zakładce WZÓR OŚWIADCZEŃ DO NABORU PLIKI DO POBRANIA https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. przygotowania inwestycji w zakresie branży drogowej, Wydział Przygotowania Inwestycji w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 21 sierpnia 2025 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lib adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Gorczyca
Nr telefonu:
783 220 004
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. przygotowania inwestycji w zakresie branży drogowej, Wydział Przygotowania Inwestycji w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 21 sierpnia 2025 r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon