StPr/25/0627
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
sprawowanie kontroli formalno-rachunkowej w zakresie dokumentowania i realizacji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz prowadzenie ewidencji tych wydatków,
- prowadzenie obsługi kasowej jednostki, w tym pobieranie i odprowadzenie gotówki do banku, sporządzanie przelewów,
- prowadzenie księgowości oraz obsługiwanie Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej w jednostce,
- dokonywanie okresowych rozliczeń dokumentacji finansowej z Wydziałem Finansów KWP w Bydgoszczy z wydatkowania przydzielonych środków finansowych,
- prowadzenie dokumentacji m.in. dot. zwrotu kosztów dojazdu policjantów do miejsca pełnienia służby, dopłaty do wypoczynku,
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym delegacji służbowych, przekazując je do zatwierdzenia,
- naliczanie, wypłacanie należności stawiennictwa świadków,
- przygotowywanie informacji w zakresie sporządzania PIT-8C,
- pełnienie funkcji administratora PUE mandaty.mf.gov.pl,
- wykonywanie zadań polegających m.in. na zaopatrywaniu, ewidencjonowaniu, wydawaniu i rozliczaniu bloczków mandatów karnych,
- sporządzanie informacji dotyczących danych objętych formularzem mandatu karnego oraz uiszczonych i nieuiszczonych grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego i przekazywanie ich za pośrednictwem systemu teleinformatycznego,
- realizowanie zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej,
- prowadzenie całokształtałtu spraw związanych z wykorzystaniem środków funduszu socjalnego pracowników Policji.
Miejsce pracy:
Rynek 6, 88-300 Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MOGILNIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
 - staż - co najmniej 1 rok w administracji biurowej, umiejętność stosowania przepisów, mile widziane doświadczenie 1 rok w zakresie finansów
 
Inne wymagania:
staż - co najmniej 1 rok w administracji biurowej, umiejętność stosowania przepisów, mile widziane doświadczenie 1 rok w zakresie finansów
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Adamska
Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego oraz następujących dokumentów: - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kursy, szkolenia), - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydanego przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
							
            
            
            
Zaloguj się przez Facebook