INSPEKTORA DS. DROGOWYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW

INSPEKTORA DS. DROGOWYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1949

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej,
2. prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,
3. odbiory i rozliczenia zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur,
4. udział w naradach koordynacyjnych,
5. koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych,
6. opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych,
7. weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót,
8. przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań,
9. udział w sporządzaniu umów, zarządzeń i uchwał,
10. nadzór nad realizacją warunków umów zawartych z wykonawcami,
11. udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,
* praca w godz. 7.30-15.30; wydłużony dzień pracy
poniedziałki 07.30-17.00; skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00


Miejsce pracy:
Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Miasto Bieruń

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
  • Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku budowlanym drogowym, 2. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 3. minimum 4-letni staż pracy, 4. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. nieposzlakowana opinia, 7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru inwestorskiego. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innych związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej, 2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku, 3. umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów, 4. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, 5. prawo jazdy kat. B, 6. umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku budowlanym drogowym, 2. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 3. minimum 4-letni staż pracy, 4. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. nieposzlakowana opinia, 7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru inwestorskiego. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innych związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej, 2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku, 3. umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów, 4. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, 5. prawo jazdy kat. B, 6. umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Krystyna Targiel

Nr telefonu:
32 708 09 15

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. pisemne zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z listem motywacyjnym podpisanym przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy, 2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, 3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji, 9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji. Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści: Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka, - perspektywę rozwoju zawodowego, - udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów/ kursów, - pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej, - możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Miejskiej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej, - dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok. Dostępność Urząd Miejski w Bieruniu jest pracodawcą równych szans. Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Osoby z niepełnosprawnością mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu należy złożyć wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (nie dotyczy stanowisk kierowniczych). W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy na stanowisku: Budynek przy ul. Rynek 14 (siedziba Urzędu Miejskiego w Bieruniu) o częściowych barierach architektonicznych, wyposażony w podjazd oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w godz. 7.30-15.30 Wydłużony dzień pracy poniedziałki 07.30 17.00. Skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00 Oferty należy złożyć: 1) w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected] lub skrzynkę ePuap/Bierun/SkrytkaESP wypełniając załączony formularz dostępny na stronie internetowej urzędu. Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku, 2) w formie papierowej w Kancelarii Urzędu, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Bieruniu, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. drogowych w Wydziale Inwestycji i Remontów.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 07.11.2024, 04:47
ID ogłoszenia: 79619
Udostępnij:
Dodano: 07.11.2024, 04:47
ID ogłoszenia: 79619

Zobacz inne oferty

Do góry