StPr/24/1051
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
zlotych brutto
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego
2. nadzór nad przeprowadzonymi przeglądami instalacji elektrycznej
3. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem i realizacją robót budowlanych ( w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez zakład poprzez m.in.:
a. przygotowanie przedmiarów (kosztorysów w uzasadnionych przypadkach) na planowane roboty remontowe
b. przeprowadzanie wizji na obiekcie wraz z określeniem zakresu prac
4. uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji
5. określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek zakładu,
przygotowanie przedmiarów robót
6. kontrola wykonania przez gestorów sieci zabezpieczenia przyłączy w wykwaterowanych budynkach przeznaczonych do wyburzenia lub sprzedaży.
7. udział w wizjach i odbiorach oraz opiniowanie pism i kosztorysów przygotowanych przez zarządców dot. remontów na budynkach wspólnot mieszkaniowych
8. występowanie o warunki przyłączenia do sieci energetycznej
9. ścisła współpraca z Biurem Obsługi Mieszkańca
10. prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących robót oraz składanych wniosków
Miejsce pracy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: techniczne lub policealne lub pomaturalne
- znajomość przepisów z zakresu Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność, , Wymagania pożądane: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy, umiejętność pracy samodzielnej, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, odporność na stres, komunikatywność i wysoka kultura osobista, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych, aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, uprawnienia elektryczne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, posiadanie ważnych uprawnień SEP do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji dozoru
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dział kadr
Nr telefonu:
32 575 15 26, 32 757 15 20
Wymagane dokumenty:
Ofertę zawierającą: list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające okres zatrudnienia), kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej opatrzone własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem. należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją nabór na stanowisko inspektora nadzoru ds. elektrycznych w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 8 listopada 2024r. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM, telefon nr 32 7571526 lub 32 7571520 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00, w czwartek od 7:0 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00. Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy). Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem: www.zkpgm.bip.chorzow.eu Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 08.11.2024, Godziny : Pn-Śr7:0do15:0,Czw7:0do17:0,Pt7:0do13:0