INSPEKTORA NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI
URZĘDU MIEJSKIEGO W SUWAŁKACH (NABÓR NA WOLNE ST. URZĘDNICZE)

INSPEKTORA NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI URZĘDU MIEJSKIEGO W SUWAŁKACH (NABÓR NA WOLNE ST. URZĘDNICZE)

Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
7 000 - 8 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0518

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 do 8 500 PLN
+ dodatkowe wynagrodzenie roczne.Praca biurowo-terenowa. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w zespole. Uczestnictwo pracownika w szkoleniach. Planowane zatrudnienie listopad 2025 r.

Zakres obowiązków:
1.Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Miasta Suwałki na budowie, upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych danej budowy w ramach dokumentacji projektowej, przepisów Prawa Budowlanego oraz umowy o jej realizację. W czasie trwania budowy sprawuje kontrolę jej przebiegu w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Miasta Suwałki i przyszłych użytkowników. Odpowiada za prowadzenie dokumentów rozliczających roboty, sporządza zestawienia z poniesionych nakładów z uwzględnieniem przyznanych limitów, przygotowuje niezbędną do przetargów dokumentację.
2.Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego.
3.Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie powierzonych zadań.
4.Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji dotyczących wykonywanych zadań.
5.Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia.
6.Przejawianie inicjatywy w celu zapewnienia pełnej realizacji powierzonych zadań.
7.Bieżące załatwianie otrzymanej korespondencji.
8.Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach.
9.Zgłaszanie wniosków w sprawie usprawnienia pracy, postępu techniczno-ekonomicznego i organizacyjnego.
10. Bieżąca współpraca z Wydziałami UM, Zakładem Energetycznym, PWiK i ZDiZ
w zakresie zagadnień technicznych posiadanej specjalności.
11.Przygotowanie planowanych do realizacji inwestycji pod względem formalno-prawnym tj.:
planowanie remontów jednostek miejskich, przygotowywanie zakresów robót do przetargu,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych inwestycji,
wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, zgodnych
z rodzajem pracy określonym w umowie o pracę i nie wykraczających poza zakres tej umowy.
12.Udział w opiniowaniu i odbiorze zlecanej dokumentacji projektowej w zakresie posiadanych uprawnień.



Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Suwałkach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 3)
  • Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie, 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.nieposzlakowana opinia, 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 6.wykształcenie wyższe o kierunku energetyka, elektrotechnika, 7.uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, 8.aktywny członek izby inżynierów budownictwa, 9.min. 3-letni staż pracy, 10.znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, warunków technicznych oraz aktów wykonawczych, 11.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, programów: norma, rodos, word, excel, 12.wskazana wiedza i doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych i rozliczaniu robót budowlanych, 13.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność, 14.odpowiedzialność, zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, komunikatywność, dyspozycyjność, dokładność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, odporność na stres, opanowanie, niekonfliktowość. 2. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość programu AutoCad, Rodos, 2.preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach, 3.znajomość ustawy zamówień publicznych, 4.prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie, 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.nieposzlakowana opinia, 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 6.wykształcenie wyższe o kierunku energetyka, elektrotechnika, 7.uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, 8.aktywny członek izby inżynierów budownictwa, 9.min. 3-letni staż pracy, 10.znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, warunków technicznych oraz aktów wykonawczych, 11.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, programów: norma, rodos, word, excel, 12.wskazana wiedza i doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych i rozliczaniu robót budowlanych, 13.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność, 14.odpowiedzialność, zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, komunikatywność, dyspozycyjność, dokładność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, odporność na stres, opanowanie, niekonfliktowość. 2. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość programu AutoCad, Rodos, 2.preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach, 3.znajomość ustawy zamówień publicznych, 4.prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marta Buraczewska

Wymagane dokumenty:
1)własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 2)własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 3)wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy, 4własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a)nieposzlakowanej opinii, b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku, e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 5)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, 6)kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 7)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym uprawnienia budowlane (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki, Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki, 2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Dodano: 12.09.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 313233
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 313233

Zobacz inne oferty

Do góry