INSPEKTORA W WYDZIALE ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH (NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE )

INSPEKTORA W WYDZIALE ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH (NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE )

Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0562

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze od 6.000 zł brutto plus dodatek stażowy (uzależniony od stażu pracy) oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Zakres obowiązków:
1.Opracowywanie projektów i wniosków aplikacyjnych służących pozyskiwaniu przez miasto środków zewnętrznych;
2.Analizowanie, opiniowanie i monitorowanie projektów i wniosków aplikacyjnych przygotowywanych przez Wydziały Urzędu Miejskiego i miejskie jednostki organizacyjne w celu uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych;
3.Monitorowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów realizowanych ze środków zewnętrznych;
4.Sporządzania wniosków o płatność oraz sprawozdań okresowych dotyczących projektów realizowanych przez miasto;
5.Koordynowanie i analizowanie wszystkich dostępnych środków zewnętrznych
w zakresie możliwości pozyskania środków finansowych oraz przekazywanie informacji w tym zakresie odpowiednim wydziałom Urzędu Miejskiego i miejskim jednostkom organizacyjnym;
6.Bieżąca współpraca z Wydziałami UM i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
w zakresie zagadnień dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów;
7.Przygotowywanie projektów umów z inwestorami i innych dokumentów związanych
z realizacją wspólnych przedsięwzięć oraz współpraca z Wydziałami UM oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie;
8.Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie powierzonych zadań;
9. Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji dotyczących wykonywanych zadań;
10.Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia;
11.Przejawianie inicjatywy w celu zapewnienia pełnej realizacji powierzonych zadań;
12Bieżące załatwianie otrzymanej korespondencji;
13.Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach;
14.Zgłaszanie wniosków w sprawie usprawnienia pracy, postępu techniczno-ekonomicznego i organizacyjnego.


Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Suwałkach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie, 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.nieposzlakowana opinia, 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 6.wykształcenie wyższe magisterskie, 7.min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych: unijnych, krajowych, 8. min. 3-letni staż pracy, 9.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (word, excel,) i urządzeń biurowych. 2. Wymagania dodatkowe: 1.prawo jazdy kat. B, 2.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność, 3.zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, dyspozycyjność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, opanowanie, niekonfliktowość, 4.znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków realizowanych ze środków unijnych, informacji i promocji, przepisów w zakresie zamówień publicznych, 5.znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie, 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.nieposzlakowana opinia, 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 6.wykształcenie wyższe magisterskie, 7.min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych: unijnych, krajowych, 8. min. 3-letni staż pracy, 9.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (word, excel,) i urządzeń biurowych. 2. Wymagania dodatkowe: 1.prawo jazdy kat. B, 2.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność, 3.zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, dyspozycyjność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, opanowanie, niekonfliktowość, 4.znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków realizowanych ze środków unijnych, informacji i promocji, przepisów w zakresie zamówień publicznych, 5.znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marta Buraczewska

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1)własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 2)własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 3)wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy, 4)własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a)nieposzlakowanej opinii, b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku, e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 5)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, 6)kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 7)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). Termin, miejsce i forma składania dokumentów: 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki. 2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki. 2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Dodano: 02.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 326472
Udostępnij:
Dodano: 02.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 326472

Zobacz inne oferty

Do góry