INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ

Miejski Urząd Pracy w Płocku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0892

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Informacje dodatkowe: 1. Rodzaj umowy: umowa o pracę. 2. Wymiar czasu pracy: pełny etat. 3. Praca od poniedziałku do piątku (godziny pracy: 8:00-16:00). 4. Budynek DPS jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 5. Informacje o wynagrodzeniu: a) płaca zasadnicza: 5400 zł, b) premia regulaminowa do płacy zasadniczej, c) dodatek za wieloletnią pracę (dodatek stażowy), d) nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja), f) świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS w Płocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w m-cu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

Zakres obowiązków:
1. Planowanie i prowadzenie terapii zajęciowej dla osób z różnymi zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami psychicznymi.
2. Dobieranie adekwatnych metod i narzędzi terapeutycznych w zależności od potrzeb i możliwości Mieszkańców.
3. Przygotowywanie schematów zajęć i programów terapeutycznych, które będą sprzyjać rozwojowi umiejętności Mieszkańców.
4. Realizacja zadań zgodnie z wymaganiami i normami obowiązującymi w zakresie terapii zajęciowej. 5. Prowadzenie pracowni komputerowej wraz z radiowęzłem, przygotowywanie materiałów do publikacji na stronę internetową, edycja zdjęć.
6. Prowadzenie zajęć w zakresie majsterkowania i ręcznej obróbki drewna. Prowadzenie zajęć muzycznych i występów wokalnych zespołu, obsługa nagłośnienia. Prowadzenie zajęć kulinarnych, kształtowanie nawyków zdrowego odżywiania.
9. Organizowanie zajęć ruchowych dla Mieszkańców z uwzględnieniem ich możliwości psychofizycznych - ćwiczenia ruchowe, praca w ogrodzie.
10. Udział w opracowywaniu i realizacji planów działań zmierzających do adaptacji nowych Mieszkańców do warunków Domu.
11. Zaspokajanie potrzeb bytowych i opiekuńczych Mieszkańców. 12. Sumienne i rzetelne wypełnianie funkcji pracownika pierwszego kontaktu (dalej: PPK):
a)realizowanie i uaktualnianie indywidualnych planów wspierania mieszkańca,
b)czynny udział w pracach Zespołu Opiekuńczo-Terapeutycznego (dalej: ZTO),
c) rzetelne wykonywanie zaleceń ustalonych podczas spotkań ZTO,
d)pomoc Mieszkańcowi w rozwiązywaniu jego codziennych problemów, załatwianiu spraw osobistych, w tym pomoc w zabezpieczeniu mienia osobistego oraz dokonywanie zakupów
e)pobieranie od pracownika socjalnego pieniędzy mieszkańca i ich właściwe wydatkowanie zgodnie z odpowiednimi procedurami
f)odwiedzanie Mieszkańca podczas pobytu w szpitalu.

Miejsce pracy:
Krótka 6 A, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: dyplom zawodowy lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnością lub zaburzeniami neurologicznymi lub psychicznymi. 5. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. 6. Dyspozycyjność gotowość do częstych wyjazdów służbowych oraz elastyczność w godzinach pracy. Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość następujących aktów prawnych: a)Ustawy z dnia 12 marca 20004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 1214), b)Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. z 2025 r., poz. 51), 2.Umiejętność planowania i prowadzenia terapeutycznych zajęć, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Mieszkańca. 3.Znajomość i umiejętność stosowania różnych technik terapeutycznych w praktyce, 4.Umiejętność pracy z różnymi grupami wiekowymi i specjalnymi potrzebami, 5.Umiejętność oceny postępów Mieszkańca i dostosowywanie terapii w zależności od jego potrzeb, 6.Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi specjalistami, takimi jak psycholog, pielęgniarka, rehabilitant, pracownik socjalny, 7.Umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz raportowania wyników terapii, 8.Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy specjalistyczne.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: dyplom zawodowy lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnością lub zaburzeniami neurologicznymi lub psychicznymi. 5. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. 6. Dyspozycyjność gotowość do częstych wyjazdów służbowych oraz elastyczność w godzinach pracy. Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość następujących aktów prawnych: a)Ustawy z dnia 12 marca 20004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 1214), b)Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. z 2025 r., poz. 51), 2.Umiejętność planowania i prowadzenia terapeutycznych zajęć, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Mieszkańca. 3.Znajomość i umiejętność stosowania różnych technik terapeutycznych w praktyce, 4.Umiejętność pracy z różnymi grupami wiekowymi i specjalnymi potrzebami, 5.Umiejętność oceny postępów Mieszkańca i dostosowywanie terapii w zależności od jego potrzeb, 6.Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi specjalistami, takimi jak psycholog, pielęgniarka, rehabilitant, pracownik socjalny, 7.Umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz raportowania wyników terapii, 8.Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy specjalistyczne.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Szczegółowe CV - własnoręcznie podpisane (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej). W związku z przepisami dot. ochrony danych osobowych Pracodawca zwraca uwagę, że CV powinno zawierać: a) imię i nazwisko, b) dane kontaktowe (nr telefonu lub adres e-mail), c) informacje dot. wykształcenia, d) informacje dot. doświadczenia zawodowego. 2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. 3. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. UWAGA! Oświadczenie dotyczące pkt 3-5 do pobrania ze strony www.dpsplock.pl w zakładce "Rekrutacja". Przed złożeniem dokumentów aplikacyjnych kandydat do pracy jest zobowiązany do zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym przez Administratora Danych Osobowych - Dom Pomocy Społecznej w Płocku na stronie: www.dpsplock.pl w zakładce: ochrona danych osobowych Powyższy fakt należy potwierdzić poprzez dopisanie do CV poniższej klauzuli: "Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy zamieszczoną na stronie www.dpsplock.pl w zakładce: ochrona danych osobowych" i jej własnoręczne podpisanie. Dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.11.2025r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Instruktor Terapii Zajęciowej" na adres: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc", ul. Krótka 6a, 09-402 Płock lub dostarczyć osobiście do: Domu Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc" w Płocku, ul. Krótka 6a pok. nr 127. *W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. *Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. * Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. *Z osobami, które spełnia wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. *Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Domu Pomocy Społecznej Przyjaznych Serc pok. 127. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo (drogą elektroniczną). Kandydaci zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 13.11.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 349364
Udostępnij:
Dodano: 13.11.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 349364

Zobacz inne oferty

Do góry