StPr/25/1575
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 250 PLN
Zakres obowiązków:
Przetwarzanie transakcji.
Przesyłanie instrukcji klienta.
Monitorowanie i/lub raportowanie czynności przetwarzania.
Aktualizacja danych w wewnętrznych systemach BNY.
Uzgadnianie pozycji zapasów i gotówki.
Monitoruje wyjątki do czasu ich rozwiązania.
Odpowiadanie na zapytania klientów.
Wykonuje codzienne rozliczenia, rozszyfrowując średnio złożone wyjątki pomiędzy
systemami, klientami, instytucjami itp. dla papierów wartościowych, środków pieniężnych i/lub instrumentów pochodnych;
przetwarza konta klientów.
Rozszyfrowuje średnio złożone wyjątki, przeprowadzając analizę przyczyn źródłowych; wprowadza dane uzgodnieniowe i dba o prawidłowe starzenie. Pomaga większej liczbie pracowników pomocniczych niższego szczebla w identyfikowaniu bardziej złożonych różnic.
Praca w godz. 9:00-17:00.
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Kontakt z pracodawcą: [email protected]
Miejsce pracy:
Powstańców Śląskich 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
BNY Mellon (Poland) Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, JĘZYK ANGIELSKI Z ELEMENTAMI JĘZYKA BIZNESU*, ! Obsługa pakietu MS OFFICE
- wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Obsługa pakietu MS OFFICE, umiejętność analitycznego myślenia, wysokie umiejętności komunikacyjne, wykształcenie wyższe zaletą będzie wykształcenie wyższe finansowe/management lub podobna dziedzina, biegła znjomość excel; min. 2 lata doświadczenia w branży bankowości korporacyjnej, jęz. angielski B2 w mowie i piśmie, jęz. angielski z elementami jęz. biznesu
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Obsługa pakietu MS OFFICE, umiejętność analitycznego myślenia, wysokie umiejętności komunikacyjne, wykształcenie wyższe zaletą będzie wykształcenie wyższe finansowe/management lub podobna dziedzina, biegła znjomość excel; min. 2 lata doświadczenia w branży bankowości korporacyjnej, jęz. angielski B2 w mowie i piśmie, jęz. angielski z elementami jęz. biznesu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Gibas
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail