INTERMEDIATE REPRESENTATIVE, SHAREHOLDER SERVICES

INTERMEDIATE REPRESENTATIVE, SHAREHOLDER SERVICES

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Hybrydowa
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 000 - 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0408

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
Wspiera kadrę profesjonalną i menadżerską udostępniając duże ilości danych związanych m.in. z transakcjami finansowymi, informacjami o rachunkach oraz przetwarzaniem transakcji do wykorzystania na co dzień w odpowiedzi na bardziej skomplikowane zapytania klientów. Przetwarza średnio złożone aktualizacje kont akcjonariuszy. Pod ogólnym nadzorem pomaga profesjonalistom i kadrze zarządzającej, odpowiadając na telefony, e-maile i inne zapytania dotyczące informacji o funduszach, usług i procedur. Odpowiada na proste pytania dotyczące rachunków akcjonariuszy i zapewnia bardziej zaawansowaną pomoc techniczną.
Praca w godzinach 9:00-19:00


Miejsce pracy:
Powstańców Śląskich 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
BNY Mellon (Poland) Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu, JĘZYK ANGIELSKI Z ELEMENTAMI JĘZYKA BIZNESU*, ! Obsługa pakietu MS OFFICE
  • umiejętność analitycznego myślenia wysokie umiejętności komunikacyjne Wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość programu Excel, znajomość języka angielskiego B2 w mowie i piśmie, w szczególności business english, minimum rok i miesiąc doświadczenia w bankowości korporacyjnej w finansach, obsługa pakietu MS OFFICE, biegła obsługa komputera z obsługą internetu,


Inne wymagania:
umiejętność analitycznego myślenia wysokie umiejętności komunikacyjne Wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość programu Excel, znajomość języka angielskiego B2 w mowie i piśmie, w szczególności business english, minimum rok i miesiąc doświadczenia w bankowości korporacyjnej w finansach, obsługa pakietu MS OFFICE, biegła obsługa komputera z obsługą internetu,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Angelika Matuszak

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 01.02.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 131568
Udostępnij:
Dodano: 01.02.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 131568

Zobacz inne oferty

Do góry