INTERNATIONAL B2B CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST

INTERNATIONAL B2B CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 810 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1326

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 810 PLN

Zakres obowiązków:
Codziennie:

Obsługa klientów B2B mailowo i telefonicznie (tłumaczenia z pomocą AI)

Rozwiązywanie bieżących problemów: pytania o produkty, reklamacje, zwroty, warunki współpracy

Przyjmowanie i weryfikacja zwrotów (kontrola jakości, dokumentacja, przepakowanie)

Koordynacja dostaw oraz monitorowanie przesyłek

Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i materiałów dla księgowości

Co miesiąc:

Raport dotyczący najczęściej zwracanych modeli i krajów pochodzenia zwrotów

Kontakt z klientami, którzy nie złożyli zamówienia od ponad 60 dni

Lista powtarzających się problemów wraz z Twoimi propozycjami rozwiązań

Aktualizacja bazy klientów: aktywni, nieaktywni, klienci z potencjałem

Co kwartał:

Propozycja działań: jak zmniejszyć zwroty o 5% i zwiększyć sprzedaż o 10%

Identyfikacja 5 klientów

Miejsce pracy:
BARTKA LASOTY 19, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Pracodawca:
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych, Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw, ABC Przedsiębiorczości
  • [Inne] : 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B lub w e-commerce Swobodne korzystanie z AI w pracy (Claude, ChatGPT, DeepL, Gemini) Umiejętność samodzielnego działania bez szczegółowych wytycznych do każdego zadania


Inne wymagania:
[Inne] : 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B lub w e-commerce Swobodne korzystanie z AI w pracy (Claude, ChatGPT, DeepL, Gemini) Umiejętność samodzielnego działania bez szczegółowych wytycznych do każdego zadania

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Jarosław Jaworowski

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 03.12.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 360031
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 360031

Zobacz inne oferty

Do góry