StPr/25/0302
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Instalacje nowych oraz deinstalacje starych drukarek u klienta. Przenoszenie drukarek między różnymi lokalizacjami klienta.
Dodawanie/wymiana akcesoriów do drukarek.
Praca na czas określony: 3 mies z możliwością przedłużenia.
Godziny pracy 8:00 - 16:00
Kontakt z pracodawcą: 730797170 lub [email protected]
Oferta dostępna w sali H
Miejsce pracy:
Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- KOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEM, samodzielność, dokładność, odporność na stres, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu
- wykształcenie średnie zawodowe, samodzielność, dokładność, odporność na stres, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu, komunikatywność z klientem, jęz. angielski B1 w mowie i piśmie, jęz. niemiecki B2 w mowie, B1 w piśmie prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych min. podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i informatycznych związanych z drukarkami Doświadczenie w pracy jako technik / serwisant drukarek przynajmniej 6 miesięcy, staż pracy ogółem 1 rok
Inne wymagania:
wykształcenie średnie zawodowe, samodzielność, dokładność, odporność na stres, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu, komunikatywność z klientem, jęz. angielski B1 w mowie i piśmie, jęz. niemiecki B2 w mowie, B1 w piśmie prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych min. podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i informatycznych związanych z drukarkami Doświadczenie w pracy jako technik / serwisant drukarek przynajmniej 6 miesięcy, staż pracy ogółem 1 rok
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sala H
Nr telefonu:
717701725
Wymagane dokumenty:
CV