INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA

INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 8 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2967

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Wynagrodzenie: 8000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:
1) Pomoc techniczna inżynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów w tym klientom anglojęzycznym, a także pomoc bezpośrednia klientom, dystrybutorom i inżynierom serwisu będącym u klienta, realizowana drogą telefoniczną, elektroniczną lub w inny możliwy sposób.
2) Pomoc inżynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii i/lub klientom w zapytaniach dotyczących części, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o błędach personelowi odpowiedniego zespołu.
3) Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji. Prowadzenie dokumentacji badanego problemu. Współpraca z odpowiednią grupą produktową celem jego rozwiązania oraz informowanie klienta o koniecznych krokach naprawczych
4) Tworzenie Notatek Technicznych informujących użytkowników Bazy Wiedzy o występujących problemach i ich rozwiązaniach.
5) Nadzór nad jakością dokumentów Bazy Wiedzy.
6) Nadzór nad poprawnością tworzenia i wykorzystywania Notatek Technicznych w Bazie Wiedzy oraz opisów Problemów Klienckich w Bazie SAP.
- Godziny Pracy: 9:00-17:00.

Miejsce pracy:
Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Kierunek techniczny
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek techniczny. Mile widziane minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność obsługi klienta, kreatywne myślenie, umiejętność współpracy, komunikatywność, znajomość pakietu MS Office. Mile widziana umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek techniczny. Mile widziane minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność obsługi klienta, kreatywne myślenie, umiejętność współpracy, komunikatywność, znajomość pakietu MS Office. Mile widziana umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Anna Ciemniewska

Nr telefonu:
32-47-98-579, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503

Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.
Dodano: 03.12.2024, 04:50
ID ogłoszenia: 94498
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2024, 04:50
ID ogłoszenia: 94498

Zobacz inne oferty

Do góry