StPr/25/0214
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości opłaty za odbiór odpadów komunalnych;
Współpraca z wykonawcą odbierającym odpady komunalne;
Egzekucja opłaty za odpady komunalne, należności za odprowadzanie ścieków oraz czynsze;
Zakładanie kwestionariuszy przychodowych;
Uzgadnianie sald na koniec każdego miesiąca z księgowością budżetową;
Rozliczanie inkasentów z pobranej opłaty za odbiór odpadów oraz naliczanie prowizji inkasentom;
Prowadzenie rejestru VAT oraz rozliczanie się z Urzędem Skarbowym;
Przestrzeganie przepisów w zakresie podatku od towarów i usług;
Zawieranie umów na odprowadzanie ścieków oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
Wystawianie faktur za odbiór ścieków;
Wystawianie faktur czynszu najmu i dzierżawy nieruchomości gminnych oraz dzierżawy przydomowych oczyszczalni ścieków oraz innych;
Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie stanowiska;
Opracowywanie programów, strategii, prognoz, raportów, analiz, sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;
Opracowywanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej.
Miejsce pracy:
Dolna 2, 06-415 Czernice Borowe, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy Czernice Borowe
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo lub finanse
- - co najmniej 5 letni staż pracy w administracji samorządowej; - umiejętnośc obsługi komputera, urządzen biurowych i urządzeń mobilnych; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych; - niekaralność; - posiadanie nieposzlakowanej opinii; - brak przeciwskazań zdrowotnych; Dodatkowo (pożądane): - dobra znajomość przepisó ustawy ordynacja podatkowa , ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Prawa ochrony środowiska, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o podatku VAT; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - samodzielność; - komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
- co najmniej 5 letni staż pracy w administracji samorządowej; - umiejętnośc obsługi komputera, urządzen biurowych i urządzeń mobilnych; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych; - niekaralność; - posiadanie nieposzlakowanej opinii; - brak przeciwskazań zdrowotnych; Dodatkowo (pożądane): - dobra znajomość przepisó ustawy ordynacja podatkowa , ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Prawa ochrony środowiska, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o podatku VAT; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - samodzielność; - komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy; 2. CV i list motywacyjny; 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych potwierdzających doświadczenie zawodowe; 4. Podpisane przez kandydata oświadczenie, że: - posiada pełną zdolność do czynności prawnych; - korzysta z pełni praw publicznych; - nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu; -o braku przeciwskazań do pracy na oferowanym stanowisku; -posiada nieposzlakowaną opinię; -wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. 5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.