IT SERVICE DESK TECHNICIAN

IT SERVICE DESK TECHNICIAN

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 8 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/6491

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Praca na czas określony: 3 lata Godzina zakończenia pracy: 16:00

Zakres obowiązków:
Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.
Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.
Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.

Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.


Inne wymagania:
Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda

Nr telefonu:
126868143

Wymagane dokumenty:
.
Dodano: 16.11.2024, 03:47
ID ogłoszenia: 84625
Udostępnij:
Dodano: 16.11.2024, 03:47
ID ogłoszenia: 84625

Zobacz inne oferty

Do góry