Zarządzanie systemem Jira Service Management, Zbieranie wymagań biznesowych, przygotowywanie dokumentacji przedwdrożeniowej, modelowanie procesów przepływów pracy, tworzenie własnych typów zgłoszeń, dedykowanych pól własnych , ekranów, oraz schematów uprawnień, zarządzanie użytkownikami, tworzenie skryptów do automatyzacji procesów, opanowany język programowania Groovy.
Miejsce pracy: Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
- Wymagane jest świadectwo ukończenia szkolenia w firmie Atlassian : Nazwa szkolenia: Credential Earned, Jira Service Management Fundamentals Badge (wynik co najmniej 80 punktów)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kolasińska
Nr telefonu:
566580226
Wymagane dokumenty:
CV
Wynagrodzenie:
od 75 PLN