StPr/24/0472
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 025 PLN
Zakres obowiązków:
M.in:
Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.
Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne problemy techniczne i rozdzielczości
Realizowanie zgłoszeń serwisowych od użytkowników końcowych
Dokumentowanie problemów klientów w systemie Service Now
Współpraca z odpowiednikami organizacji i członkami zespołu Service Desku w celu dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
Identyfikacja możliwości optymalizacji w celu ciągłego zwiększania satysfakcji klientów i jakości usług działu Service Desku.
Zapewnienie wysokiej jakości komunikacji z wszystkimi użytkownikami końcowymi w trakcie procesu wsparcia technicznego
Miejsce pracy:
Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- pracodawca weryfikuje znajomość języków podczas rozmowy wymagany certyfikat CISCO CCNA Exploration - Podstawy sieci INFORMACJA DOTYCZĄCA MIEJSCA WYKONYWANIA PRACY: 1. NOWY TOMYŚL UL. TYSIĄCLECIA 14 2. POZNAŃ PLAC ANDERSA 3 3. DOPUSZCZALNA PRACA W TRYBIE HOME OFFICE
Inne wymagania:
pracodawca weryfikuje znajomość języków podczas rozmowy wymagany certyfikat CISCO CCNA Exploration - Podstawy sieci INFORMACJA DOTYCZĄCA MIEJSCA WYKONYWANIA PRACY: 1. NOWY TOMYŚL UL. TYSIĄCLECIA 14 2. POZNAŃ PLAC ANDERSA 3 3. DOPUSZCZALNA PRACA W TRYBIE HOME OFFICE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Oszejko
Nr telefonu:
614451523
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV