StPr/25/0220
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 850 PLN
Zakres obowiązków:
1.Obsługa administracyjna mieszkańców w zakresie gospodarki odpadami, wprowadzanie nowych deklaracji i zmiany danych w deklaracji, bieżące rozliczanie deklaracji.
2. Przygotowanie decyzji administracyjnych, wysyłanie wezwań, prowadzenie spraw wg właściwości.
3.Sprawy administracyjne:
a) Przygotowywanie sprawozdań z zakresu właściwości Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi
b) Archiwizacja dokumentów referatu
c) Prowadzenie rejestrów
d) Współpraca z firmą świadczącą usługę odbioru odpadów oraz Strażą Miejską w zakresie prowadzonych czynności kontrolnych oraz postępowań.
4. Przygotowanie analiz, sprawozdań i raportów z realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach.
Miejsce pracy:
Szymony 17, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zakopane
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Arkadiusz Klecha
Nr telefonu:
501 682 696
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail