StPr/24/1264
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
(do negocjacji)
Zakres obowiązków:
Kandydat przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
- udziale w szkoleniach organizowanych przez ZUS,
- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przeZ inspektora kontroli Zakładu,
- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
Praca na tym stanowisku wiąże się z koniecznością wykonywania zadań poza biurem i koniecznością odbywania podróży służbowych.
Wiedza i umiejętności zdobyte w okresie pracy na stanowisku Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu są weryfikowane na bieżąco. Wymagany okres 2 lat pracy na tym stanowisku dla osób, które nie były zatrudnione w ZUS, uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, jest warunkiem powołania na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu. Przystąpić do egzaminu kwalifikacyjnego na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych mogą osoby, które: posiadają wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystają w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, mają nienaganną opinię i nie były karane za przestępstwo z winy umyślnej.
Miejsce pracy:
Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Zabrze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- mile widziane wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne), dodatkowo wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office: MS Word, MS Excel, kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, podejmowanie decyzji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie problemów, negocjowanie i wywieranie wpływu,
Inne wymagania:
mile widziane wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne), dodatkowo wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office: MS Word, MS Excel, kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, podejmowanie decyzji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie problemów, negocjowanie i wywieranie wpływu,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 272 91 90
Wymagane dokumenty:
CV Informacja o naborze: https://www.zus.pl/o-zus/praca- w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 7:00-15:00