Profesjonalna obsługa klientów: bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa. Sprzedaż biletów, abonamentów, karnetów i programów i innych. Obsługa systemu kasowego, fakturowanie i raportowanie, Włączanie się, poprzez współpracę z Działem Organizacji i Promocji Impez, do rozprowadzania biletów, abonamentów i karnetów, komunikacja z klientami. Obsługa koncertów objetych programem artystycznym Filharmonii, a także wszelkich koncertów realizowanych lub współrealizowanych przez Filharmonię na podstawie wskazań i decyzji Dyrektora. Przekazywanie klientom (osobiście, mailowo lub/i telefonicznie) informacjio ofercie programowej Filharmonii. dbałość o pozyskiwanieklientów i sprzedaż koncertów.
Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Wymagania:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Mile widziana znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość kasy fiskalnej, obsługa komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Bałuka
Nr telefonu:
501 674 377
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wynagrodzenie:
od 2 350 PLN
Praca zgodna z Regulaminem Pracy oraz harmonogramem pracy (również w soboty i niedziele). Wysokość wynagrodzenia (brutto): 2 350 zł płaca zasadnicza + dodatek za staż pracy + inne.