StPr/25/1079
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
Zakres obowiązków:
-prowadzenie sprzedaży biletów wstępu do Muzeum, na wydarzenia kulturalne, w tym z zakresu edukacji muzealnej oraz sprzedaż publikacji i pamiątek,
- obsługa systemu rezewacji i sprzedaży biletów iKSORIS,
-realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych przez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych,
-wystawianie faktur sprzedaży
-praca na dwie zmiany w godzinach 9-17, 10-18, również w dni wolne,
Miejsce pracy:
Plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Muzeum Piaseczna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
brak