StPr/24/0619
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 28,1 PLN
Zakres obowiązków:
Utrzymanie porządku na sali, doradzanie klientom w wyborze potraw i przedstawianie menu, sporządzanie rachunków, przyjmowanie płatności, dbanie o odpowiedni wizerunek restauracji. Praca zmianowa w systemie 8 i 12 godzinnym cała dobę, praca również w soboty, niedziele i święta.
Miejsce pracy:
Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- dokładność, dobra organizacja pracy własnej
- [Umiejętność 1] : mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna [Inne] : Język angielski bez certyfikatów, z uwagi na pracę w prestiżowym hotelu, obsługę gości wielojęzycznych jak i współpracą z kadrą wielojęzyczną.
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna [Inne] : Język angielski bez certyfikatów, z uwagi na pracę w prestiżowym hotelu, obsługę gości wielojęzycznych jak i współpracą z kadrą wielojęzyczną.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Zaremba
Nr telefonu:
913219773
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.