2406293
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 13,70 EUR
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:
- utrzymywanie najwyższych standardów czystości na terenie całego obiektu,
- sprzątanie i przygotowywanie pokoi hotelowych na przyjazdy i wyjazdy gości,
- czyszczenie przestrzeni publicznych, sal konferencyjnych i biur,
- zgłaszanie wszelkich usterek do działu technicznego,
- profesjonalna i szybka obsługa gości,
- przestrzeganie procedur bezpieczeństwa i kontroli kluczy.
Miejsce pracy:
Thomastown, Co. Kilkenny, Irlandia
Pracodawca:
Mount Juliet Estate
Liczba godzin pracy w tygodniu:
39
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w hotelu lub restauracji o wysokim standardzie. Otwartość, przyjazna osobowość i profesjonalna prezencja. Odpowiedzialność i sumienność. Obowiązkowy udział w szkoleniach z zakresu BHP, ochrony przeciwpożarowej i pierwszej pomocy.
Inne wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w hotelu lub restauracji o wysokim standardzie. Otwartość, przyjazna osobowość i profesjonalna prezencja. Odpowiedzialność i sumienność. Obowiązkowy udział w szkoleniach z zakresu BHP, ochrony przeciwpożarowej i pierwszej pomocy.
Sposób aplikowania:
do doradcy EURES z EOG
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Na email