StPr/25/2435
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 33,00 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa gości hotelowych w restauracji hotelowej. Przygotowywanie i podawanie napojów, dbanie o czystość stolików.
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy około 150 h/mc
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- puktualność, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność , wysoka kultura osobista
- praktyka zawodowa w gastronomii, w tym w międzynarodowych standardach hotelowych. Profesjonalna obsługa gości i klientów, także w języku angielskim. Wymagane min. 9 lat doświadczenia w gastronomii, w tym w międzynarodowych standardach hotelowych. Doświadczenie w pracy w branży hotelowej w typie Luxury
Inne wymagania:
praktyka zawodowa w gastronomii, w tym w międzynarodowych standardach hotelowych. Profesjonalna obsługa gości i klientów, także w języku angielskim. Wymagane min. 9 lat doświadczenia w gastronomii, w tym w międzynarodowych standardach hotelowych. Doświadczenie w pracy w branży hotelowej w typie Luxury
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Korbiel
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A