KIEROWCA AUTOBUSU

KIEROWCA AUTOBUSU

Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 200 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0176

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN
+ premie i dodatki - 1300 zł brutto

Zakres obowiązków:
- bezpieczny przewóz pasażerów;
- prowadzenie autobusu zgodnie z zasadami ruchu drogowego oraz ustalonym rozkładem jazdy;
- prawidłowa eksploatacja autobusu;
- dbanie o powierzone mienie.

Miejsce pracy:
Włościańska 52, 01-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
  • Prawo jazdy kat. D
  • - prawo jazdy kat. D (w przypadku braku prawa jazdy kat. D istnieje możliwość dofinansowania zdobycia uprawnień przez pracodawcę); - świadectwo kwalifikacji zawodowej w zakresie przewozu osób; - orzeczenie psychologiczne (art. 39 ustawy o transporcie drogowym); - informacja z KRK o braku zakazu wykonywania zawodu kierowcy. Osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego dodatkowo muszą posiadać: - polskie prawo jazdy kat D z kodem 95; - ważny paszport; - kartę pobytu wraz z decyzją Wojewody o udzieleniu zezwolenia na pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; - certyfikat wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, co najmniej na poziomie B1 lub zaświadczenie o osiągnięciu znajomości języka polskiego na poziomie A2+ wydane przez jednostkę akredytowaną przez Ministra właściwego do spraw edukacji i nauki do organizowania egzaminów z języka polskiego jako obcego na określonym poziomie biegłości lub przejść pozytywnie weryfikację znajomości języka polskiego na poziomie A2+, przeprowadzaną przez Spółkę, na postawie wytycznych ZTM.


Inne wymagania:
- prawo jazdy kat. D (w przypadku braku prawa jazdy kat. D istnieje możliwość dofinansowania zdobycia uprawnień przez pracodawcę); - świadectwo kwalifikacji zawodowej w zakresie przewozu osób; - orzeczenie psychologiczne (art. 39 ustawy o transporcie drogowym); - informacja z KRK o braku zakazu wykonywania zawodu kierowcy. Osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego dodatkowo muszą posiadać: - polskie prawo jazdy kat D z kodem 95; - ważny paszport; - kartę pobytu wraz z decyzją Wojewody o udzieleniu zezwolenia na pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; - certyfikat wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, co najmniej na poziomie B1 lub zaświadczenie o osiągnięciu znajomości języka polskiego na poziomie A2+ wydane przez jednostkę akredytowaną przez Ministra właściwego do spraw edukacji i nauki do organizowania egzaminów z języka polskiego jako obcego na określonym poziomie biegłości lub przejść pozytywnie weryfikację znajomości języka polskiego na poziomie A2+, przeprowadzaną przez Spółkę, na postawie wytycznych ZTM.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kawęcka

Nr telefonu:
22 568 77 65

E-mail:
kierowcaautobusu@mza.waw.pl

Wymagane dokumenty:
CV, prawo jazdy kat. D, aktualne świadectwo kwalifikacji zawodowej, orzeczenie psychologiczne art. 39k, świadectwa pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7.00-15.00
Dodano: 28.03.2025, 20:20
ID ogłoszenia: 168873
Udostępnij:
Dodano: 28.03.2025, 20:20
ID ogłoszenia: 168873

Zobacz inne oferty

6 500 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
6 500 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
8 400 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
8 400 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Dębno
1 994,40 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
4 666 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
5 300 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
5 300 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry