StPr/25/0575
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 12 000 PLN
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1.kierowanie bieżącą działalnością podległego Wydziału, a w szczególności właściwy podział pracy;
2.nadzorowanie i egzekwowanie sprawnego, terminowego i rzetelnego wykonania obowiązków;
3.przedkładanie projektów uchwał, sprawozdań i informacji Wójtowi Gminy Pomiechówek z zakresu realizowanych zadań;
4.organizowanie ćwiczeń, gier decyzyjnych i treningów z zakresu ochrony ludności;
5.nadzorowanie wykonywania zadań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy Pomiechówek;
6.opracowywanie i aktualizowanie planów zarządzania kryzysowego;
7.nadzór nad zapewnieniem funkcjonowania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w tym całodobowego przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego;
8.nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności;
9.koordynacja spraw związanych z zapewnieniem realizacji zadań stałego dyżuru;
10.koordynowanie spraw z zakresu świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz przygotowania obrony państwa albo zwalczania klęsk żywiołowych, likwidacji ich skutków oraz zarządzania kryzysowego;
11.realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej, w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa, wykrywanie i rozpoznawanie zagrożeń, zapewnienie warunków do ochrony ludności, ostrzeganie i alarmowanie ludności o zagrożeniach, tworzenie zasobów ochrony ludności oraz przygotowywanie do ich funkcjonowania jako obrony cywilnej w czasie stanu wojennego lub wojny;
12.planowanie i realizowanie zadań w ramach obowiązku obrony wynikających z ustawy z dnia 11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny poprzez zapewnienie odpowiedniego zaplecza techniczno-organizacyjnego dla kierowanych przez Wójta Gminy i miejscowej ludności poprzez opracowanie odpowiednich procedur w zakresie przekazywania informacji i decyzji dotyczących obronności.
Miejsce pracy:
Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy Pomiechówek
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA NIEZBĘDNE: 1) Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Wykształcenie wyższe, pożądane administracja w zakresie bezpieczeństwa państwa; 5) Minimum 5 lat doświadczenia w służbach mundurowych ; 6) gotowość do poddania się weryfikacji w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne; 7) Nieposzlakowana opinia; 8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. 9) znajomość regulacji prawnych z zakresu zadań związanych z obroną cywilną, zarzadzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego; 10) znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.); ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2024 r. poz. 248 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024r. poz. 1907); ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1389); Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa realizowanych przez organy administracji rządowej, organy samorządu terytorialnego i przedsiębiorców (Dz. U. poz. 73); ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. z 2025 r. poz. 112).
Inne wymagania:
I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA NIEZBĘDNE: 1) Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Wykształcenie wyższe, pożądane administracja w zakresie bezpieczeństwa państwa; 5) Minimum 5 lat doświadczenia w służbach mundurowych ; 6) gotowość do poddania się weryfikacji w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne; 7) Nieposzlakowana opinia; 8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. 9) znajomość regulacji prawnych z zakresu zadań związanych z obroną cywilną, zarzadzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego; 10) znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.); ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2024 r. poz. 248 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024r. poz. 1907); ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1389); Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa realizowanych przez organy administracji rządowej, organy samorządu terytorialnego i przedsiębiorców (Dz. U. poz. 73); ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. z 2025 r. poz. 112).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. V. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) List motywacyjny. 2) CV. 3) Oryginał kwestionariusza osobowego. 4) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie. 5) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe. 6) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego). 7) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści: Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku, VI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze- Kierownik Wydziału Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Gminy Pomiechówek w terminie do dnia 26.09.2025 r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu oferty do Sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, pokój nr 10). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 30. Nabór składa się z dwóch etapów: - selekcji wstępnej analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych, - selekcji merytorycznej rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o wyniku naboru, zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://pomiechowek.bip.net.pl/?c=427