KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA POGODNA

KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA POGODNA

Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 9 100 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0968

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 9 100 PLN
9100 zł (łącznie wynagrodzenie zasadnicze + dodatki w stałej m-cznie kwocie. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych uprawnień i umiejętności)

Zakres obowiązków:
Nadzór nad zabezpieczeniem utrzymania należytego stanu technicznego budynków, pracami remontowo-budowlanymi, prawidłowym prowadzeniem dokumentacji technicznej w osiedlu

Miejsce pracy:
ZIMOWA 5, 20-337 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Pracodawca:
PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo ogólne
  • zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
  • Uprawnienia budowlane
  • Umiejętności: znajomość kosztorysowania robót budowlanych, znajomość pakietu Office, uprawnienia budowlane w specjalnosci sanitarnej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w spółdzielni mieszkaniowej, licencjat zarządcy nieruchomości


Inne wymagania:
Umiejętności: znajomość kosztorysowania robót budowlanych, znajomość pakietu Office, uprawnienia budowlane w specjalnosci sanitarnej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w spółdzielni mieszkaniowej, licencjat zarządcy nieruchomości

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Maj

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
preferowany kontakt e-mailowy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 29.04.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 200864
Udostępnij:
Dodano: 29.04.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 200864

Zobacz inne oferty

Do góry