StPr/25/0494
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 500 PLN
+ dodatek stażowy + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta, z wyłączeniem placówek oświatowych i spółek.
2.Realizacja polityki kadrowej Urzędu w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń.
3.Przygotowywanie sprawozdań z ruchu kadrowego i innych, wynikających z obowiązujących przepisów.
4.Zgłaszanie pracowników Urzędu do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z chwilą rozwiązania umów o pracę (dokumenty ZUS).
5.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.
6.Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
7.Opracowywanie projektów regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników Urzędu, w tym regulaminu pracy, wynagradzania, podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
8.Organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
9.Prowadzenie ewidencji szkoleń, delegacji krajowych i zagranicznych.
10.Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Pracowników Urzędu Miasta Świnoujście przez pracowników Urzędu.
11.Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu.
12.Koordynacja zawieranych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
13.Wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowym danych kadrowych dotyczących pracowników.
14.Tworzenie, sprawdzanie list obecności pracowników i załatwianie spraw związanych z nieobecnościami pracowników (ewidencja spóźnień, przyjmowanie usprawiedliwień przyczyn spóźnień do pracy).
15.Dokonywanie okresowych analiz wykorzystania czasu pracy, w tym dotyczących: obecności, zwolnień, godzin nadliczbowych i urlopów.
16.Planowanie wydatków osobowych nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i rentowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, itp.
17.Współpraca z Poradnią Medycyny Pracy w zakresie obowiązkowej profilaktyki opieki zdrowotnej pracowników Urzędu.
18.Współpraca ze służbą BHP i Ppoż.
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.iswnoujscie.pl w zakładce praca.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Świnoujście
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo,administracja, zarządzanie,kadrami
- Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1) obywatelstwo polskie *, 2) wykształcenie wyższe, 3) posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w zakresie usług kadrowych, zarządzania zasobami ludzkimi, 4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe związane z prawem pracy, kadrami, zarządzaniem zasobami ludzkimi, 2) praktyczna znajomość przepisów prawa pracy prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe związane z prawem pracy, kadrami, zarządzaniem zasobami ludzkimi,: ustawy Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, RODO, 3) biegła znajomość systemów kadrowo-płacowych, 4) biegła znajomość obsługi komputera edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, 5) kursy w zakresie prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi, 6) doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem, 7) doświadczenie związane z pracą w systemach elektronicznego obiegu dokumentów, 8) predyspozycje osobowościowe: a) umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, b) samodzielność, c) kreatywność i inicjatywa, d) umiejętność pracy w zespole, e) umiejętność dobrej organizacji pracy. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy na I piętrze (winda), 2. praca przy monitorze ekranowym, 3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo, 5. wysiłek umysłowy. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00 Okres zatrudnienia: od października 2025 r. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego1/5
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1) obywatelstwo polskie *, 2) wykształcenie wyższe, 3) posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w zakresie usług kadrowych, zarządzania zasobami ludzkimi, 4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe związane z prawem pracy, kadrami, zarządzaniem zasobami ludzkimi, 2) praktyczna znajomość przepisów prawa pracy prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe związane z prawem pracy, kadrami, zarządzaniem zasobami ludzkimi,: ustawy Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, RODO, 3) biegła znajomość systemów kadrowo-płacowych, 4) biegła znajomość obsługi komputera edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, 5) kursy w zakresie prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi, 6) doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem, 7) doświadczenie związane z pracą w systemach elektronicznego obiegu dokumentów, 8) predyspozycje osobowościowe: a) umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, b) samodzielność, c) kreatywność i inicjatywa, d) umiejętność pracy w zespole, e) umiejętność dobrej organizacji pracy. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy na I piętrze (winda), 2. praca przy monitorze ekranowym, 3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo, 5. wysiłek umysłowy. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00 Okres zatrudnienia: od października 2025 r. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego1/5
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Paszkiewicz
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. list motywacyjny, 2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownik Biura Kadr. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 2) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej), 3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, 5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią, 7) oświadczenie kandydata o niekaralności karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**, 9) klauzula informacyjna dla kandydata. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownik Biura Kadr. w terminie do dnia 29 września 2025 roku. Uwaga: 1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. 4. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.