StPr/24/1534
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 40 do 70 PLN
Pierwsza umowa na okres próbny, później nieokreślony
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją budowy zgodnie z harmonogramem i budżetem. Koordynacja prac budowlanych i nadzór nad podwykonawcami. Kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej i rozliczeń. Prowadzenie dokumentacji budowy. Współpraca z zamawiającym, dostawcami i podwykonawcami. Planowanie dostaw i kontrola materiałów dostarczanych na plac budowy. Koordynacja międzybranżowa wykonywanych robót. Sporządzanie harmonogramów prac. Udział w procesie przygotowania/planowania inwestycji budowlanych/remontów. Nadzór nad jakością i terminowością prac. Praca w delegacji na terenie całej Polski, pracodawca zapewnia nocleg, dojazd, codzienne diety.
Miejsce pracy:
CZĘSTOCHOWSKA 140, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
GŁOGOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy, znajomość przepisów z prawa budowlanego, umiejętność czytania rysunku technicznego, umiejętność negocjacji i formułowania zapytań ofertowych, znajomość obsługi programów do kosztorysowania, zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zadań, doświadczenie na podobnym stanowisku (np. kierownik budowy, brygadzista).
Inne wymagania:
Umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy, znajomość przepisów z prawa budowlanego, umiejętność czytania rysunku technicznego, umiejętność negocjacji i formułowania zapytań ofertowych, znajomość obsługi programów do kosztorysowania, zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zadań, doświadczenie na podobnym stanowisku (np. kierownik budowy, brygadzista).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Eugeniusz Marucha
Nr telefonu:
502 136 655
Wymagane dokumenty:
CY
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon