StPr/25/0397
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 11 050 PLN
Godzina zakończenia pracy: 16:00
Zakres obowiązków:
Szkolenia i coaching zespołu obsługi klienta, dbanie o rozwój podległych pracowników w zespole, nadzór nad codziennymi zadaniami zespołu Member Services, osiągnięcie zaplanowanych celów usług, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta, działanie jako ambasador marki Herbalife, współpraca z kluczowymi interesariuszami biznesowymi dla efektywnej komunikacji.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna). Elastyczne godz. pracy: od 8:00-10:00 do 16:00-18:00.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- analizy i diagnozy , rozwiązywanie problemów, Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość wskaźników KPI w obsłudze klienta, bardzo dobra organizacja pracy umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, radzenie sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako Kierownik/Lider zespołu w obsłudze klienta międzynarodowego.
Inne wymagania:
Znajomość wskaźników KPI w obsłudze klienta, bardzo dobra organizacja pracy umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, radzenie sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako Kierownik/Lider zespołu w obsłudze klienta międzynarodowego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
.