KIEROWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ

KIEROWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 11 050 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0397

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 11 050 PLN
Godzina zakończenia pracy: 16:00

Zakres obowiązków:
Szkolenia i coaching zespołu obsługi klienta, dbanie o rozwój podległych pracowników w zespole, nadzór nad codziennymi zadaniami zespołu Member Services, osiągnięcie zaplanowanych celów usług, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta, działanie jako ambasador marki Herbalife, współpraca z kluczowymi interesariuszami biznesowymi dla efektywnej komunikacji.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna). Elastyczne godz. pracy: od 8:00-10:00 do 16:00-18:00.


Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • analizy i diagnozy , rozwiązywanie problemów, Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość wskaźników KPI w obsłudze klienta, bardzo dobra organizacja pracy umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, radzenie sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako Kierownik/Lider zespołu w obsłudze klienta międzynarodowego.


Inne wymagania:
Znajomość wskaźników KPI w obsłudze klienta, bardzo dobra organizacja pracy umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, radzenie sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako Kierownik/Lider zespołu w obsłudze klienta międzynarodowego.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda

Nr telefonu:
126868143

Wymagane dokumenty:
.
Dodano: 23.01.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 123323
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 123323

Zobacz inne oferty

Do góry