StPr/25/0322
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 do 8 500 PLN
Zakres obowiązków:
Kierowanie i organizowanie pracy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczęsnym oraz reprezentowanie go na zewnątrz; Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług przez Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne; Opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym; Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników i mieszkańców Centrum wewnętrznych przepisów i procedur; Zatrudnianie pracowników COM i wykonywanie wobec nich czynności z zakresu prawa pracy; Ustalanie szczegółowego zakresu obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników; Organizowanie i zapewnienie uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb.
Miejsce pracy:
Kawki 21, 05-825 Szczęsne, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, Obsługa programów komputerowych, empatia, kierowania zespołem wysokiej skuteczności, Umiejętności menagerski
- Wymagania niezbędne: a) zweryfikowane na podstawie dokumentów: * wykształcenie wyższe, preferowane kierunki; psychologia, praca socjalna, rehabilitacja, profilaktyka społeczna, polityka społeczna, zarządzanie, pielęgniarstwo, * ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, * co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym 3 lat stażu pracy w pomocy społecznej lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pomocy społecznej, * prawo jazdy kat. B, * obywatelstwo polskie, * pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, * nieposzlakowana opinia, * niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, dla którego nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie o popełnienie przestępstwa, * brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, * stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: posiadanie niezbędnej wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostek pomocy społecznej, prowadzenia obiektu pobytowego oraz znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania ośrodków pobytowych, w szczególności: * ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów normujących działalność placówek pomocy społecznej, * ustawy o finansach publicznych, * ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, * ustawy o samorządzie gminnym, * ustawy o pracownikach samorządowych, * ustawy prawo zamówień publicznych, * przepisów prawa pracy, * ustawy kodeks postępowania administracyjnego, * ustawy o ochronie danych osobowych, * ustawy o Funduszu Solidarnościowego, * Programu MRPiPS Centra Opiekuńczo-Mieszkalne. Wymagania dodatkowe: * co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności, * doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego, * doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym; umiejętności menadżerskie, * umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz podległego personelu, * inicjatywa i dynamika w działaniu, * umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; * zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, * dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) zweryfikowane na podstawie dokumentów: * wykształcenie wyższe, preferowane kierunki; psychologia, praca socjalna, rehabilitacja, profilaktyka społeczna, polityka społeczna, zarządzanie, pielęgniarstwo, * ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, * co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym 3 lat stażu pracy w pomocy społecznej lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pomocy społecznej, * prawo jazdy kat. B, * obywatelstwo polskie, * pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, * nieposzlakowana opinia, * niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, dla którego nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie o popełnienie przestępstwa, * brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, * stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: posiadanie niezbędnej wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostek pomocy społecznej, prowadzenia obiektu pobytowego oraz znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania ośrodków pobytowych, w szczególności: * ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów normujących działalność placówek pomocy społecznej, * ustawy o finansach publicznych, * ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, * ustawy o samorządzie gminnym, * ustawy o pracownikach samorządowych, * ustawy prawo zamówień publicznych, * przepisów prawa pracy, * ustawy kodeks postępowania administracyjnego, * ustawy o ochronie danych osobowych, * ustawy o Funduszu Solidarnościowego, * Programu MRPiPS Centra Opiekuńczo-Mieszkalne. Wymagania dodatkowe: * co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności, * doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego, * doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym; umiejętności menadżerskie, * umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz podległego personelu, * inicjatywa i dynamika w działaniu, * umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; * zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, * dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Dunaj
Nr telefonu:
224634607
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: * list motywacyjny, * C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy), * kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru załącznik nr 1, * skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje (wymaganych w pkt 1a ogłoszenia o naborze), w tym zaświadczenia, certyfikaty, skany świadectw pracy dokumentujące staż pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w pkt 1a okres zatrudnienia w ramach stosunku pracy lub prowadzenia działalności gospodarczej, * podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Zgłoszenia udziału w naborze prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego w terminie od 23 września 2025 r. do 3 października 2025 r. Składanie ofert przez internet za pośrednictwem platformy rekrutacyjnej.