KIEROWNIK CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO W BOLESZCZYNIE

KIEROWNIK CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO W BOLESZCZYNIE

Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 8 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0443

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN

Zakres obowiązków:
Kierowanie i organizowanie pracy Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Boleszczynie i reprezentowanie na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień. Opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnym, planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej Centra Opiekuńczo- Mieszkalne. Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym; Zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego. Współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Przykonie i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań COM, w tym z organami samorządu terytorialnego.Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków pracowniczych.
Uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego.
Sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego i przekazywanie ich odpowiednim organom. Opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej centrum. Zarządzaniem mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej.Zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych. Organizacja pracy w zakresie zapewnienia uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb poprzez zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, komfortu, odpoczynku, pielęgnowania relacji z mieszkańcami, rodziną, możliwość prowadzenia normalnego codziennego życia, przygotowania posiłków oraz zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków mieszkańcom. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa określonych uchwałami, Rady Gminy Przykona, zarządzeniami Wójta Gminy Przykona oraz wynikającymi z postanowień statutu i regulaminu organizacyjnego.

Miejsce pracy:
62-731 Boleszczyn 67, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY W PRZYKONIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku - preferowane kierunki; psychologia, praca socjalna, rehabilitacja, profilaktyka społeczna, polityka społeczna, zarządzanie, pielęgniarstwo; spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj. posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa; brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 104); obywatelstwo polskie; posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku; nieposzlakowana opinia; umiejętność kierowania zespołem; zmysł organizacyjny, zdolność podejmowania decyzji, kreatywność, komunikatywność i odporność na stres. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 2) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności: a) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej; b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; e) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; f) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych; g) ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego; h) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych; i) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym; j) Programu MRPiPS Centra opiekuńczo- mieszkalne; 3) doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego, a także prawa administracyjnego; 4) umiejętność organizacji pracy, stawiania celów i zadań oraz ich realizacja; 5) znajomość metod pracy z osobami starszymi oraz osobami z niepełnosprawnościami: 6) posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, 7) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista; 8) prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu; 9) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office. 10) dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku - preferowane kierunki; psychologia, praca socjalna, rehabilitacja, profilaktyka społeczna, polityka społeczna, zarządzanie, pielęgniarstwo; spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj. posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa; brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 104); obywatelstwo polskie; posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku; nieposzlakowana opinia; umiejętność kierowania zespołem; zmysł organizacyjny, zdolność podejmowania decyzji, kreatywność, komunikatywność i odporność na stres. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 2) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności: a) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej; b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; e) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; f) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych; g) ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego; h) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych; i) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym; j) Programu MRPiPS Centra opiekuńczo- mieszkalne; 3) doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego, a także prawa administracyjnego; 4) umiejętność organizacji pracy, stawiania celów i zadań oraz ich realizacja; 5) znajomość metod pracy z osobami starszymi oraz osobami z niepełnosprawnościami: 6) posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, 7) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista; 8) prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu; 9) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office. 10) dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe (nr telefonu lub adres e-mail, podanie danych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji), przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje, kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy, podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia: - Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135.) - Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135.) - Cieszę się nieposzlakowaną opinią zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135.) - Posiadam obywatelstwo polskie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135.) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Jednostka jest nowo utworzonym podmiotem. Nie zatrudnia dotychczas pracowników. oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz.U. z 2024r., poz.104), pisemne oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach osobowych składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. UWAGA; Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty. Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów. 8. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego do dnia 28 sierpnia 2025 roku do godz. 15:00: osobiście w Urzędzie Gminy Przykona (punkt informacyjny I piętro, w godzinach pracy Urzędu od 730 do 15 30) nadsyłać pocztą pod adres: Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona (decyduje data doręczenia do adresata) wysłać przez e-PUAP potwierdzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym: /Urzadgminyprzykona/Skrytka_ESP 9. Dodatkowe informacje aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego), rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane po terminie (decyduje data doręczenia do adresata) nie będą rozpatrywane, kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo), aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na: stronie internetowej BIP www.przykona.pl/przykona/bip.html oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Przykona przy ul. Szkolnej 7, 62-731 Przykona, podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, aplikując, oświadczasz, że zapoznałeś się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przykona http://bip.przykona.pl https://www.przykona.pl/przykona/pl/aktualnosci/konkurscom.html

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 19.08.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 292839
Udostępnij:
Dodano: 19.08.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 292839

Zobacz inne oferty

2 000 €netto
Nowe
Angel Care 24
Memmingen
2 000 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
PRO-Senior
Gau-Bischofsheim
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
PRO-Senior
Kiedrich
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry