StPr/25/0365
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Inne: wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Zakres obowiązków:
- Organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura, w tym opracowywanie oraz egzekwowanie wewnętrznych procedur i standardów pracy.
- Zarządzanie sprawami gospodarczymi, nadzór nad inwestycjami oraz organizacja transportu wewnętrznego.
- Współpraca przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie z instytucji takich jak ARiMR, WFOŚiGW, Urząd Pracy i innych.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z uzyskiwaniem wsparcia finansowego, w tym negocjacje
z dostawcami oraz weryfikacja i opiniowanie umów zakupowych powiązanych z projektami.
- Przygotowywanie dokumentacji techniczno-prawnej niezbędnej do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleń budowlanych, wodnoprawnych oraz zintegrowanych.
- Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa oraz nadzór nad gospodarką surowcami wtórnymi.
- Prowadzenie przeglądów technicznych budynków oraz dokumentacji obiektów budowlanych (książki obiektów).
- Odpowiedzialność za dyscyplinę pracy oraz efektywność działań zespołu podległych pracowników.
- Udział w komisjach odbiorowych, inwentaryzacyjnych oraz remanentowych.
- Kształtowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego.
WFOŚiGW
Miejsce pracy:
87-700 Rudunki 25, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO "DRÓBALEKS" SPÓŁKA JAWNA K. ŚMIESZNY, M. MROCZKOWSKA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Mile widziane uprawnienia i doświadczenie
Inne wymagania:
Mile widziane uprawnienia i doświadczenie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
KAZIMIERZ ŚMIESZNY
Nr telefonu:
54-282-4696
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, LIST MOTYWACYNY
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail