KIEROWNIK DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH

KIEROWNIK DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/3878



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
+ 1000 zł brutto z programu rządowego + dodatkowe wynagrodzenie roczneZakres obowiązków:
1) Wykonywanie oraz nadzór nad zadaniami z zakresu zamówień publicznych, w tym w szczególności:
a) nadzór nad prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
b) nadzór nad szacowaniem wartości zamówień,
c) nadzór nad przygotowaniem postepowań o zamówienia,
d) nadzór nad przygotowaniem projektów umów,
e) nadzór nad wykonaniem umów,
2) Zarządzanie mieniem, w tym w szczególności:
a) pozyskiwanie środków z funduszy europejskich i pozaeuropejskich na remonty i rewitalizację budynków,
b) planowanie, realizacja i nadzór nad remontami bieżących obiektów,
c) nadzór i kontrola nad eksploatacją samochodu,
d) nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej urządzeń i obiektów,
3) Zaopatrzenie w materiały i sprzęty niezbędne do funkcjonowania PCUS,
4) Koordynacja całokształtu zadań administracyjno-technicznych,
5) Zarządzanie zespołem, w tym w szczególności:
a) opracowywanie zakresów czynności dla podlegających mu pracowników,
b) wykonywanie uprawnień pracodawcy na podstawie w w zakresie udzielonego upoważnienia,
6) Nadzór nad prowadzeniem pełnej dokumentacji technicznej remontów, kopii umów i zleceń,
7) Nadzór nad prowadzeniem wszystkich ksiąg inwentarzowych,
8) Nadzór nad prowadzeniem ksiąg obiektów,
9) Nadzór nad prowadzeniem innej dokumentacji nieobjętej wykazem, a wynikającej z potrzeb w trakcie pracy,
10) Planowanie budżetu i nadzór nad jego realizacją w zakresie właściwym dla realizacji zadań,
11) Sporządzenie sprawozdań właściwych dla realizacji powierzonych zadań,
12) Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu oraz archiwum zakładowego.

Praca jednozmianowa w dni powszednie w godzinach 7:00-15:00.
Miejsce wykonywania pracy: POWIATOWE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH IM.ŚW. JANA PAWŁA II W KĄTACH WROCŁAWSKICH.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 316 66 42, e-mail: [email protected]

Miejsce pracy: 1 Maja 43, 53-020 Kąty Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH IM.ŚW. JANA PAWŁA II W KĄTACH WROCŁAWSKICH
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
  • Wymagania niezbędne: 1) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie wyższe, 3) 5 lat stażu pracy, 4) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo budowane, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, 5) biegła znajomość obsługi komputera i programów użytkowych (w szczególności programy Word, Excel), 6) wymagana biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie Wymagania dodatkowe: 1) Ukończone studia/studia podyplomowe z zakresu zarządzania gospodarką, zamówień publicznych, szkolenia lub kursy specjalistyczne z zakresu Pzp, 2) doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem majątkiem publicznym lub firmowym, 3) doświadczenie zawodowe związane z dokonywaniem zamówień na dostawy i usługi w sektorze finansów publicznych, 4) posiadanie cech osobowościowych: zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności i operatywności.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie wyższe, 3) 5 lat stażu pracy, 4) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo budowane, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, 5) biegła znajomość obsługi komputera i programów użytkowych (w szczególności programy Word, Excel), 6) wymagana biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie Wymagania dodatkowe: 1) Ukończone studia/studia podyplomowe z zakresu zarządzania gospodarką, zamówień publicznych, szkolenia lub kursy specjalistyczne z zakresu Pzp, 2) doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem majątkiem publicznym lub firmowym, 3) doświadczenie zawodowe związane z dokonywaniem zamówień na dostawy i usługi w sektorze finansów publicznych, 4) posiadanie cech osobowościowych: zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności i operatywności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
71 316 66 42

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
1) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum, 2) Życiorys i list motywacyjny z podaniem numeru telefonu kontaktowego i/lub adres e-mail, 3) Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 4) Kserokopie świadectw pracy, 5) Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, 6) Kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności - w przypadku gdy dotyczy to kandydata, 7) Oświadczenie o pełnej zdolności kandydata do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 8) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) Oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowe Centrum Usług Społecznych im. św. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika ds. organizacyjno-administracyjnych, zgodnie z art 6 ust 1 lit a i art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych: Dz. Urz. UE.L Nr 119 str. 1)" W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 15.10.2024, 11:00
ID ogłoszenia: 28306
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2024, 11:00
ID ogłoszenia: 28306

Zobacz inne oferty

1 850 €netto
Nowe
Caring Personnel
Reutlingen
1 850 €netto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

MECHANIK

7 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
Krogulcza Sucha
7 500 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
Orońsko
4 300 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
1 994,40 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Radom
1 994,40 PLNbrutto
Dodano: 5 min temu
Do góry