StPr/25/0059
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 380 PLN
wynagrodzenie 5380 brutto + ryczałt za dojazd do pracy samochodem
Zakres obowiązków:
Pracownik odpowiedzialny jest za
całokształt pracy związanej z prawidłowym funkcjonowaniem Centrum Handlowego. Obowiązany jest do znajomości i przestrzegania ogółu obowiązujących przepisów, postanowień,
Uchwał Zarządu oraz postanowień statutu Stowarzyszenia. Nadzór nad poszczególnymi pracownikami w zakresie zleconych zadań oraz
uprawniwń. Przestrzeganie prawa pracy oraz zaleceń Prezesa Zarządu.
Miejsce pracy:
Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Minimum średnie wykształcenie; znajomość pakietu MS Office, umiejętność administrowania budynku, znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania personelem, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, terminowość, skrupulatność. Minimum 2-letnie dośwaidczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zarządzaniu personelem.
Inne wymagania:
Minimum średnie wykształcenie; znajomość pakietu MS Office, umiejętność administrowania budynku, znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania personelem, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, terminowość, skrupulatność. Minimum 2-letnie dośwaidczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zarządzaniu personelem.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Palarz Anita Łukaszczykiewicz
Nr telefonu:
343706183
Wymagane dokumenty:
aplikacje na e-mail. W treści e-maila należy umieścić dopisek o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej