KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0021

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. Organizowanie, kierowanie pracą Działu administracyjno gospodarczego (kuchnia, pralnia, pracownicy gospodarczy, magazyny, kotłownia, administracja, kierowca).
2. Prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją nieruchomości DPS, nadzór
nad utrzymaniem obiektów, urządzeń, narzędzi i maszyn będących w użytkowaniu
Domu w należytym stanie technicznym, a także nad prawidłowym prowadzeniem
niezbędnej dokumentacji eksploatacyjnej.
3. Organizowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
4. Prowadzenie i kontrolowanie w oparciu o własne siły i środki, drobnych prac
remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń, dozorowanie Domu oraz racjonalnego wykorzystywania środków rzeczowych i finansowych.
5. Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie BHP, p/poż., a także instrukcji obsługi urządzeń.
6. Wykonywanie kontroli wewnętrznej.
7. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych na zakup dostaw usług i robót budowlanych.
8. Sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur oraz opisywanie faktur.
9. Wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją, pełnienie funkcji przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej.
10. Współdziałanie z organami administracji państwowej, samorządowej i innymi
instytucjami.
11. Przygotowywanie nowych procedur i instrukcji celem ulepszania funkcjonowania Domu.
12. Pełnienie funkcji Inspektora ochrony danych.
13. Systematyczne doskonalenie kwalifikacji zawodowych.
Oczekiwania wobec kandydata: umiejętność oragnizowania pracy i analitycznego myślenia, obowiazkowość, rzetelność, dyspozycyjność, umiejetność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, umiejetność kierowania zospołem, co najmniej 5 letni staż pracy.

Miejsce pracy:
37-543 Wysocko 2, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)


Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Wojciech Gmyrek

Nr telefonu:
167341111 w. 203

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny, 2. Podpisany własnoręcznie życiorys - CV, 3. Wypełniony kwestionariusz osobowy wg załącznika, 4. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia), 6. Podpisane własnoręcznie oświadczenia o: a) posiadanym obywatelstwie, (nie dotyczy osób ubiegających się o zatrudnienie na zasadach wskazanych w art. 11. ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, które przedstawiają kopie właściwych dokumentów tożsamości i karty pobytu oraz zaświadczenia o znajomości języka polskiego wskazane w cytowanej ustawie), b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e) braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku objętym naborem, f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki w celu realizacji procesu rekrutacji oraz zgodę na przetwarzanie tych danych także po zakończeniu procesu rekrutacji na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt. Zostałem poinformowany, iż zgoda może zostać przeze mnie wycofana w każdym czasie". 7. Kopie właściwych dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych), 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy, jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Dodano: 23.01.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 123644
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 123644

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Carpediem Care
Konstanz
1 800 €netto
Dodano: 8 godz. temu
Do góry