StPr/25/0070
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
wynagrodzenie zasadnicze w okresie próbnym + dodatek funkcyjny 250zł + premia 20% + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy podległych pracowników, nadzór i kontrola, zakup materiałów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ( materiały, paliwo, godziny pracy, odczyty zużycia mediów)
I umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony;
Praca w godzinach: poniedziałek 7-16, wtorek-czwartek 7-15, piątek 7-14;
Miejsce pracy:
Białogórska 7, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BOGATYNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budownictwo, elektrotechnika, elektroenergetyka, automatyka
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
- Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV
- Wykształcenie średnie o kierunku technicznym (budownictwo, elektrotechnika, elektroenergetyka, automatyka, elektronika, instalacje elektryczne, wodne, kanalizacyjne, c.o., c.w.u., węzły cieplne); Staż pracy 3 lata; Uprawnienia energetyczne: eksploatacja E1, G1, G2
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie o kierunku technicznym (budownictwo, elektrotechnika, elektroenergetyka, automatyka, elektronika, instalacje elektryczne, wodne, kanalizacyjne, c.o., c.w.u., węzły cieplne); Staż pracy 3 lata; Uprawnienia energetyczne: eksploatacja E1, G1, G2
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Kurczyk
Nr telefonu:
75 77 32 675
Wymagane dokumenty:
CV ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon