KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 040 - 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1202

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 040 do 6 500 PLN
+ dodatek stażowy, funkcyjny i motywacyjny

Zakres obowiązków:
1. Kierowanie i prowadzenie całokształtu spraw administracyjno gospodarczych
i organizacyjnych DPS.
2. Kierowanie pracą podległych pracowników (specjalista ds. kadr, kierowcy, pracownicy pralni, robotnicy gospodarczy, starszy elektromonter, inspektor ds. BHP i p.poż.)
3. Dbałość o rozwój zawodowy pracowników, przedkładanie propozycji szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.
4. Administrowanie budynkami/nieruchomościami użytkowanymi przez DPS, w tym realizowanie obowiązków wynikających z trwałego zarządu nieruchomości pozostających w dyspozycji DPS.
5. Nadzór nad dokumentacją oraz bieżący kontakt z Wojewódzkim Konserwatorem zabytków w zakresie opieki nad parkiem i budynkami objętymi ochroną konserwatorską.
6. Zapewnienie efektywnego funkcjonowania administracyjno-gospodarczego wszystkich obiektów należących do DPS oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem i konserwacją budynków, wbudowanych systemów i urządzeń oraz zaopatrzenie w media i usługi niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłości realizacji zadań statutowych.
7. Systematyczne kontrolowanie zużycia mediów.
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z bieżącymi remontami pomieszczeń, urządzeń oraz obiektów.
9. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, leśnym, rolnym oraz transportowym.
10. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Pracowniczych Planów Kapitałowych, RODO, Powiatowym Urzędem Pracy.
11. Prowadzenie sprawozdawczości jednostki do GUS, CAS.
12. Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych oraz podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie majątku DPS i mieszkańców przed zniszczeniem, pożarem, kradzieżą.
13. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym doręczanej za pośrednictwem elektronicznych środków przekazu oraz koordynowanie
i organizowanie procesu obiegu informacji wewnątrz instytucji.
14. Prowadzenie gospodarki środkami transportu i koordynowanie ich racjonalnego użytkowania.
15. Prowadzenie zaopatrzenia administracyjno-biurowego w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania poszczególnych działów.
16. Prowadzenie spraw z gospodarowaniem mienia oraz zapewnieniem sprawności mienia pozostającego na wyposażeniu pracowników DPS, nadzór nad powierzonym majątkiem.
17. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem składnicy akt. Współpraca z właściwym Archiwum Państwowym.
18. Prowadzenie postępowań i dokumentacji w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami PZP oraz wewnętrznym regulaminem.
19. Stosowanie zasad i procedur w zakresie dokonywania zakupów i zamówień na dostawy towarów, realizację robót i wykonywanie usług zgodnie z wewnętrznymi procedurami, mającymi na celu gospodarne i celowe wydatkowanie środków publicznych.
20. Prowadzenie i publikacja strony BIP.
21. Obsługa merytoryczna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
22. Pełnienie roli koordynatora dostępności architektonicznej i informacyjno- komunikacyjnej.
23. Przeprowadzanie postępowań dotyczących gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminem wewnętrznym, w tym ocena przydatności składników majątku do dalszego użytkowania, nieodpłatnego przekazanie, darowizny, sprzedaży lub likwidacji.
24. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz jego aktualizacja.
25. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji wewnętrznej jednostki (umowy, zarządzenia, regulaminy, instrukcje i procedury) oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi przy aktualizacji ich postanowień.
26. Sprawowanie bieżącej kontroli zarządczej, w tym ocena stopnia i prawidłowości realizacji zadań przez podległych pracowników, składanie oświadczeń o stanie kontroli.
27. Organizowanie naborów na wolne stanowiska pracy, w tym na wolne stanowiska urzędowe.
28. Kompletowanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
29. Przygotowywanie projektów i planów finansowo-rzeczowych pod względem potrzeb jednostki, w zakresie eksploatacji, mienia, zakupów, inwestycji, remontów, ZFŚS oraz wynagrodzeń pracowników DPS w porozumieniu z głównym księgowym.
30. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników regulaminu pracy, kodeksu etyki, przepisów o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej oraz o ochronie danych osobowych i obowiązujących aktów wewnętrznych.
31. Zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym w zakresie kierowanego działu.


Miejsce pracy:
Szewska 28, 26-052 Zgórsko, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne: a. posiadanie obywatelstwa polskiego, b. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce. Preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, g. posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy; w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym stanowisku urzędniczym. h. znajomość przepisów, niezbędnych do wykonywania czynności służbowych na stanowisku kierownika działu, w tym w szczególności: prawa związanego z administrowaniem nieruchomościami, prawa budowlanego, zamówień publicznych, kodeksu pracy, finansów publicznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, kodeks postępowania administracyjnego, ochrona danych osobowych, ustawa o pomocy społecznej, rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. i. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika działu, j. nieposzlakowana opinia, 2. Wymagania dodatkowe: a. posiadanie doświadczenie w stosowaniu przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych bądź kwalifikacji w zakresie organizacji zamówień publicznych, w tym np. ukończonych studiów podyplomowych w ww. zakresie, b. posiadanie doświadczenia w zakresie organizacji procesu kancelaryjnego, c. komunikatywność, d. samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz priorytetyzacji i delegowaniu zadań. e. odpowiedzialność, sumienność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań oraz kreatywność; f. umiejętność wykonywania/prowadzenia wielu zadań jednocześnie: g. zaangażowanie i determinacja w realizacji celów oraz inicjatywa w realizacji zadań, h. obsługa komputera, znajomość i umiejętność korzystania z programów pakietu MS Office (Word, Excel), Program Płatnik.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a. posiadanie obywatelstwa polskiego, b. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce. Preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, g. posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy; w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym stanowisku urzędniczym. h. znajomość przepisów, niezbędnych do wykonywania czynności służbowych na stanowisku kierownika działu, w tym w szczególności: prawa związanego z administrowaniem nieruchomościami, prawa budowlanego, zamówień publicznych, kodeksu pracy, finansów publicznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, kodeks postępowania administracyjnego, ochrona danych osobowych, ustawa o pomocy społecznej, rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. i. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika działu, j. nieposzlakowana opinia, 2. Wymagania dodatkowe: a. posiadanie doświadczenie w stosowaniu przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych bądź kwalifikacji w zakresie organizacji zamówień publicznych, w tym np. ukończonych studiów podyplomowych w ww. zakresie, b. posiadanie doświadczenia w zakresie organizacji procesu kancelaryjnego, c. komunikatywność, d. samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz priorytetyzacji i delegowaniu zadań. e. odpowiedzialność, sumienność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań oraz kreatywność; f. umiejętność wykonywania/prowadzenia wielu zadań jednocześnie: g. zaangażowanie i determinacja w realizacji celów oraz inicjatywa w realizacji zadań, h. obsługa komputera, znajomość i umiejętność korzystania z programów pakietu MS Office (Word, Excel), Program Płatnik.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Adrianna Picheta

Nr telefonu:
41 366 75 75

Wymagane dokumenty:
CV - opatrzony własnoręcznym podpisem; Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie (zał. nr 2); kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodnością z oryginałem); kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodnością z oryginałem) ; - kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych (poświadczone przez kandydata za zgodnością z oryginałem), oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych (zał. 3 ); oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. 3 ); oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zał. 3 ); - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii (zał. 3 ); - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na aplikowane stanowisko (zał. 3 ); oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zał. 4 ); Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub doręczyć listownie w terminie do 26.09.2025r. w Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku, przy ul. Szewskiej 28 w Zgórsku, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko: Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41/ 366 75 75

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 19.09.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 318304
Udostępnij:
Dodano: 19.09.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 318304

Zobacz inne oferty

2 000 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Karwesee
2 000 €netto
Dodano: 7 godz. temu
2 100 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Göttingen
2 100 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Angel Care 24
Kißlegg
1 900 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 850 €netto
Nowe
Angel Care 24
Ferschweiler
1 850 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry