KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO I SPRAW OSOBOWYCH

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO I SPRAW OSOBOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1010

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
- formalności związane z przyjmowaniem, awansowaniem, przeszeregowaniem, przenoszeniem, zwalnianiem Pracowników,
- nadzór nad przeprowadzaniem badań wstępnych, okresowych, kontrolnych,
- organizowanie szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
- prowadzenie akt osobowych Pracowników,
- prowadzenie dokumentacji służbowej oraz nadzór nad jej prawidłowym prowadzeniem przez Kierowników filii,
- współpraca z Działem Finansowo-Księgowym oraz Główną Księgową,
- zawieranie umów związanych z działalnością Biblioteki (najem lokali, zakup energii cieplnej oraz elektrycznej),
- sporządzanie umów z podmiotami zewnętrznymi (umowy projektowe świadczenia usług oraz o dzieło),
- sporządzanie umów dotyczących świadczeń socjalnych Biblioteki,
- nadzór nad Pracownikami obsługi (8 osób),
- prowadzenie sprawozdawczości GUS,
- archiwizacja dokumentów,
- bieżąca obsługa filii bibliotecznych w zakresie usterek,
- planowanie prac remontowych filii,
- planowanie zakupów materiałów kancelaryjnych oraz gospodarczych,
- pobieranie i rozliczanie zaliczek na realizację bieżących zakupów,
- nadzór i kontrolowanie placówek w zakresie prawidłowego funkcjonowania pod względem administracyjno-gospodarczym,
- tworzenie podstawowych list płac (świadczenia socjalne, nagrody jubileuszowe, umowy cywilno-prawne).
Pierwsza umowa na okres próbny (zawarta maksymalnie na okres 6 miesięcy), docelowo umowa o pracę - na czas nieokreślony.

Miejsce pracy:
Ks. Józefa Londzina 3, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Pracodawca:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Jerzego Fusieckiego w Zabrzu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych, Obsługa programu Płatnik, znajomość zagadnień Prawa Pracy
  • wykształcenie wyższe (studia pierwszego lub drugiego stopnia), obsługa programu Comarch ERP, minimum roczne doświadczenie związane z pracą na stanowisku specjalisty/referenta/kierownika ds. kadrowo-administracyjnych


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe (studia pierwszego lub drugiego stopnia), obsługa programu Comarch ERP, minimum roczne doświadczenie związane z pracą na stanowisku specjalisty/referenta/kierownika ds. kadrowo-administracyjnych

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Natalia Bajur

Nr telefonu:
32 271 42 24 w. 104

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV przesłać na adres e-mail: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7.30-15.30
Dodano: 23.10.2024, 21:27
ID ogłoszenia: 67266
Udostępnij:
Dodano: 23.10.2024, 21:27
ID ogłoszenia: 67266

Zobacz inne oferty

Do góry