KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO (NR REF. 4/2025) K/M

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO (NR REF. 4/2025) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 405 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/06424

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 6 405 PLN
Do wynagrodzenia doliczane: dodatek za wysługę lat do 20%, dodatek motywacyjny, dodatek wojewody 1000,00, "13-tka", dofinansowanie do wypoczynku ZFŚS

Zakres obowiązków:

1. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległej komórki organizacyjnej i kierowanie jej pracami w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację zadań,
2. przeprowadzanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
3. opracowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,
4. przygotowywanie okresowych ocen, analiz, planów oraz sprawozdań z realizacji zadań objętych zakresem działania działu,
5. nadzór nad sprawnym i terminowym wykonywaniem zadań działu, wykonywanie kontroli wewnętrznej w stosunku do podległych pracowników,
6. sprawowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, a w szczególności terminowej i systematycznej identyfikacji i analizy ryzyka oraz adekwatnej reakcji na ryzyko w obszarze działań kierowanego działu,
7. prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem DPS-u w zakresie spraw technicznych, nadzór nad prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem budynku, terenu przyległego do budynku, samochodów służbowych,
8. zabezpieczenie terminowego wykonawstwa napraw, konserwacji, remontów bieżących, inwestycji, nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałową i majątkiem pozostającym w dyspozycji jednostki,
10. sporządzanie spisów inwentarzowych.

Miejsce pracy:
Dickensa 25, 02-382 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Psychologia
  • zawód: Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - lata: 5)
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Wymagania wynikające z przepisów prawa: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 211istopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe, - minimum S-letni staż pracy, - wiedza specjalistyczna z zakresu administracji, zarządzania zespołem, - minimum 3 lata pracy w jednostkach administracji samorządu gminnego. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietu MsOffice (Word, Excel), - znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, prawa budowlanego, funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym samorządu gminnego i powiatowego, ustroju m. st. Warszawy, ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o pracownikach samorządowych, - wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia, prawo, lub budownictwo, - dokładność, staranność, systematyczność, komunikatywność, - umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętność pracy w zespole, - odporność na stres, - samodzielność, - wysokie poczucie odpowiedzialności, - zorientowanie na osiągnięcie celu, - wysoka kultura osobista, - umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji, - zdolności organizacyjne, - umiejętność rozwiązywania konfliktów. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - przebieg nauki i pracy zawodowej - podpisany odręcznie, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wypełniony i podpisany wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych - wzór kwestionariusza stanowi załączniki do niniejszego ogłoszenia na stronie: http://dpsdickensa.waw.pl/rekrutacja; - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, - kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, - kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - podpisane własnoręcznie, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane odręcznie, - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane odręcznie, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 211istopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 539). Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone przez kandydata "za zgodność z oryginałem". Osoby zainteresowane sa proszone o składanie wymaganych dokumentów osobiście w sekretariacie Domu lub przesłanie ich za pomocą operatora pocztowego w zaklejonej kopercie, na podany niżej adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Dickensa 25, 02-382 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Nabór kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego, nr ref. 4/2025". Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na ww. adres do dnia 13.06.2025 r. do godz. 12:00.


Inne wymagania:
Wymagania wynikające z przepisów prawa: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 211istopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe, - minimum S-letni staż pracy, - wiedza specjalistyczna z zakresu administracji, zarządzania zespołem, - minimum 3 lata pracy w jednostkach administracji samorządu gminnego. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietu MsOffice (Word, Excel), - znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, prawa budowlanego, funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym samorządu gminnego i powiatowego, ustroju m. st. Warszawy, ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o pracownikach samorządowych, - wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia, prawo, lub budownictwo, - dokładność, staranność, systematyczność, komunikatywność, - umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętność pracy w zespole, - odporność na stres, - samodzielność, - wysokie poczucie odpowiedzialności, - zorientowanie na osiągnięcie celu, - wysoka kultura osobista, - umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji, - zdolności organizacyjne, - umiejętność rozwiązywania konfliktów. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - przebieg nauki i pracy zawodowej - podpisany odręcznie, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wypełniony i podpisany wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych - wzór kwestionariusza stanowi załączniki do niniejszego ogłoszenia na stronie: http://dpsdickensa.waw.pl/rekrutacja; - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, - kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, - kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - podpisane własnoręcznie, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane odręcznie, - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane odręcznie, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 211istopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 539). Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone przez kandydata "za zgodność z oryginałem". Osoby zainteresowane sa proszone o składanie wymaganych dokumentów osobiście w sekretariacie Domu lub przesłanie ich za pomocą operatora pocztowego w zaklejonej kopercie, na podany niżej adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Dickensa 25, 02-382 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Nabór kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego, nr ref. 4/2025". Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na ww. adres do dnia 13.06.2025 r. do godz. 12:00.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 30.05.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 227315
Udostępnij:
Dodano: 30.05.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 227315

Zobacz inne oferty

Do góry