KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNEGO

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
7 000 - 8 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0385

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 do 8 000 PLN
Rozkład godzinowy czasu pracy: - poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 7:00 do 15:00, - wtorek od godziny 8:00 do 16:00 Pełna treść ogłoszenia Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Więcborku z dnia 10 czerwca 2025r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Działu Administracyjno-Organizacyjnego w Centrum Usług Społecznych w Więcborku ul. Mickiewicza 22A https://cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-pracy.html

Zakres obowiązków:
Zakres szczegółowy obowiązków:
1. zapewnienie właściwej organizacji pracy Działu Administracyjno-Organizacyjnego (DAO),
umożliwiającej efektywne wykonywanie obowiązków wynikających z Regulaminu
organizacyjnego CUS, w tym opracowywanie zakresów czynności dla podległych
pracowników i organizowanie zastępstw poszczególnych pracowników podczas ich
nieobecności,
2. prowadzenie spraw indywidualnie oraz przy współpracy z innymi komórkami
organizacyjnymi w zakresie dokumentacji rejestracyjnej i zgłoszeniowej CUS, a zwłaszcza NIP,
REGON, ZUS, oraz ewidencjonowanie tej dokumentacji,
3. nadzorowanie obsługi sekretariatu CUS, w tym obsługi poczty przychodzącej i wychodzącej,
prowadzenia rejestrów korespondencji,
4. nadzorowanie prawidłowej realizacji instrukcji kancelaryjnej,
5. organizowanie obsługi administracyjnej ogólnych zebrań pracowniczych,
6. organizacja i prowadzenie składnicy akt,
7. prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych, w tym w szczególności:
upoważnienia do przetwarzania danych, umowy powierzenia przetwarzania danych,
rejestry,
8. udostępnianie danych podmiotom uprawnionym,
9. współpraca z Dyrektorem przy opracowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego CUS,
10. współpraca z Dyrektorem podczas opracowywania projektów uchwał w zakresie
prowadzonych zadań,
11. zapewnienie zgodności realizowanych zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych,
12. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówienia
publicznego we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi CUS,
13. przeprowadzanie procedury zamówień publicznych,
14. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zbioru przepisów i interpretacji w tym
zakresie,
15. zapewnienie obsługi techniczno - organizacyjnej prowadzenia przetargów,
16. przygotowywanie informacji i danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań,
meldunków i ankiet przez inne komórki organizacyjne - z zakresu realizowanych zadań, oraz
sporządzanie sprawozdań własnych,
17. odpowiedzialność za:
a. dokonywanie zakupów materiałów i wyposażenia we współpracy z właściwymi
komórkami organizacyjnymi CUS,
b. sporządzanie opisu dokumentów zakupu dotyczącego przeznaczenia zakupionych
materiałów bądź wykonanych prac w zakresie realizowanych zadań,
c. prowadzenie ewidencji wydatków CUS,
d. zaopatrzenie oraz naprawę i konserwację sprzętu,
e. zadania związane z dostępem do informacji publicznej,
f. sprawy związane z użytkowanymi przez CUS nieruchomościami,
g. prawidłowe wydatkowanie środków finansowych w zakresie zadań DAO,
h. sprawy z zakresu prac społecznie użytecznych,
i. zadania z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,
18. opracowywanie i ewidencjonowanie umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi
i osobami fizycznymi współpracującymi z CUS z wyłączeniem umów zlecenia i umów o
dzieło,
19. koordynowanie działań Centrum Aktywności Seniora (CAS),
20. współpraca z firmami odpowiedzialnymi za zapewnienie prawidłowości działania sieci
komputerowej, telefonicznej i alarmowej oraz dbałość o ich modernizację i konserwację,
21. sporządzanie kopii zapasowych danych,
22. nadzór nad zapewnieniem ciągłości licencji programów komputerowych,
23. współpraca z firmą, która czuwa nad legalnością stosowanych programów komputerowych,
24. współpraca z firmą odpowiedzialną za bezpieczeństwo przetwarzanych danych w formie
elektronicznej,
25. współpraca z firmą w zakresie prowadzenia i aktualizowania BIP,
26. nadawanie uprawnień do systemu alarmowego i prowadzenia ewidencji w tym zakresie,
27. organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, w tym także w CAS, wyposażenia CUS,
29. zapewnienie transportu na potrzeby pracowników CUS z wykorzystaniem samochodu
służbowego,
30. nadzorowanie prowadzonych spraw z zakresu prac społecznie użytecznych,
31. nadzorowanie realizowanych zadań z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,
32. współpraca z organami kontroli,
33. dobór kadry i podział zadań w DAO w uzgodnieniu z Dyrektorem,
34. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników DAO dyscypliny pracy
i regulaminu pracy,
35. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej przez pracowników DAO,
36. ścisła współpraca z poszczególnymi działami CUS w Więcborku,
37. sprawowanie nadzoru oraz prowadzenie i aktualizowanie Rejestru Jednostek Pomocy
Społecznej (RJPS) w zakresie zadań działu,
38. wykonywanie innych poleceń i zadań służbowych zleconych przez przełożonych
https://cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-pracy.html

Miejsce pracy:
Mickiewicza 22a, 89-410 Więcbork, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Centrum Usług Społecznych w Więcborku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe: w zakresie zamówień publicznych i zarządzania personelem. Umiejętności / uprawnienia: biegła obsługa komputera w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, umiejętności obsługi urządzeń biurowych, umiejętności skutecznego komunikowania się, umiejętności zarzadzania zespołem, umiejętność organizowania pracy własnej i współpracy w zespole.


Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: w zakresie zamówień publicznych i zarządzania personelem. Umiejętności / uprawnienia: biegła obsługa komputera w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, umiejętności obsługi urządzeń biurowych, umiejętności skutecznego komunikowania się, umiejętności zarzadzania zespołem, umiejętność organizowania pracy własnej i współpracy w zespole.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Anna Lemańczyk

Nr telefonu:
523881363

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) List motywacyjny, b) Życiorys (curriculum vitae), c) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia, f) Oświadczenie kandydata o obywatelstwie, g) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, h) Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), j) Informacja z załącznika nr 6 podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą, k) W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej. Formularze, o których mowa w pkt c) oraz f)-j) dostępne na stronie internetowej CUS www.cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl oraz u Starszego inspektora ds. personalnych CUS (pok. 33). Dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt a), c), f)-j) należy własnoręcznie podpisać. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty należy składać do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15:00 w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Więcborku ul. Mickiewicza 22A, 89-410 Więcbork, pok. Nr 34 osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do siedziby CUS, a nie nadania) w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: Nabór na wolne stanowisko Kierownika Działu Administracyjno- Organizacyjnego w Centrum Usług Społecznych w Więcborku, na kopercie w lewym górnym rogu należy wpisać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata. Oferty, które wpłyną do Centrum Usług Społecznych w Więcborku po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. 8. Dodatkowe informacje: Dnia 24 czerwca 2025 r. komisja dokona oceny formalnej złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej, która odbędzie się w dniu 25 czerwca 2025 r. w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Więcborku ul. Mickiewicza 22A. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej CUS www.cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie CUS Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Więcborku zastrzega sobie prawo odwołania konkursu na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny. Formularze, o których mowa w pkt c) oraz f)-j) dostępne na stronie internetowej CUS www.cuswiecbork.ssdip.bip.gov.pl oraz u Starszego inspektora ds. personalnych CUS (pok. 33). Dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt a), c), f)-j) należy własnoręcznie podpisać.
Dodano: 12.06.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 236670
Udostępnij:
Dodano: 12.06.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 236670

Zobacz inne oferty

Do góry