StPr/25/0399
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia o pracę wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków dostępna jest na tablicy ogłoszeń w siedzibie PUP oraz na stronie BIP Urzędu w zakładce "praca w urzędzie" pod adresem: https://bip.pup.srem.pl/wiadomosci/3790/wiadomosc/492056/kierownik_dzialu_aktywnosci_zawodowej
Miejsce pracy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagane przez pracodawcę wykształcenie wyższe magisterskie oraz 5 letni staż pracy (w ramach umowy o pracę) w publicznych służbach zatrudnienia. Szczegółowe wymagania zostały określone w ogłoszeniu na wolne stanowisko urzędnicze na stronie https://bip.pup.srem.pl/wiadomosci/3790/wiadomosc/492056/kierownik_dzialu_aktywnosci_zawodowej
Inne wymagania:
Wymagane przez pracodawcę wykształcenie wyższe magisterskie oraz 5 letni staż pracy (w ramach umowy o pracę) w publicznych służbach zatrudnienia. Szczegółowe wymagania zostały określone w ogłoszeniu na wolne stanowisko urzędnicze na stronie https://bip.pup.srem.pl/wiadomosci/3790/wiadomosc/492056/kierownik_dzialu_aktywnosci_zawodowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Ratajczak
Nr telefonu:
61 2837075
Wymagane dokumenty:
Wymagane przez pracodawcę dokumenty wskazane są w ogłoszeniu - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na stronie: https://bip.pup.srem.pl/wiadomosci/3790/wiadomosc/492056/kierownik_dzialu_aktywnosci_zawodowej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30 -15.30