StPr/25/0008
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 100 do 7 100 PLN
Zakres obowiązków:
- zarządzanie biblioteką zgodnie z zadaniami statutowymi poprzez sprawowanie ogólnego nadzoru nad przebiegiem realizacji zadań nałożonych na poszczególne działy oraz podległych pracowników,
- prowadzenie gospodarki finansowej biblioteki, w tym opracowywanie rocznego planu finansowego i przestrzeganie jego realizacji,
- opracowywanie merytorycznych i finansowych planów działań biblioteki programów, prognoz, analiz, ocen i sprawozdań w ramach prowadzonej działalności biblioteki,
- tworzenie warunków do kształtowania tematycznego zakresu zbiorów, organizowanie zakupu, gromadzenia i przechowywania zbiorów bibliotecznych,
- tworzenie warunków do doskonalenia i dokształcania zawodowego bibliotekarzy,
- budowanie pozytywnego wizerunku biblioteki,
- współdziałanie z innymi bibliotekami, placówkami oświatowymi, instytucjami i twórcami.
Miejsce pracy:
11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Mrągowskie Centrum Kultury
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe, absolwenci kierunków: bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz innych kierunków humanistycznych. 5-letni staż pracy w instytucji kultury, Wymagana znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania biblioteki (w tym ustawy o bibliotekach i aktów wykonawczych) oraz przepisów prawa zamówień publicznych, biegła obsługa pakietu MS Office, znajomość obsługi systemu bibliotecznego SOWASQL, umiejętności komunikacyjne, kreatywność oraz zaangażowanie w działaniu, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność moderowania w mediach społecznościowych.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, absolwenci kierunków: bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz innych kierunków humanistycznych. 5-letni staż pracy w instytucji kultury, Wymagana znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania biblioteki (w tym ustawy o bibliotekach i aktów wykonawczych) oraz przepisów prawa zamówień publicznych, biegła obsługa pakietu MS Office, znajomość obsługi systemu bibliotecznego SOWASQL, umiejętności komunikacyjne, kreatywność oraz zaangażowanie w działaniu, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność moderowania w mediach społecznościowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Walc
Nr telefonu:
89 743 34 50
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail