StPr/24/14117
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 700 PLN
Do wynagrodzenia dodatkowo 720 zł brutto dodatku funkcyjnego
Zakres obowiązków:
1) Nadzór nad realizacją zadań przez podległych pracowników, udział w doborze kadr pracowniczych, dokonywanie ocen pracy pracowników Działu Infrastruktury.
2) Bezpośredni nadzór nad utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe.
3) Sporządzanie rocznych planów remontów oraz harmonogramów konserwacji związanych z infrastrukturą techniczną budynku.
4) Opracowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania infrastruktury, napraw i remontów, zakupu materiałów, itp.
5) Przygotowanie dokumentów i projektów umów lub udzielenia zleceń, w zakresie określonym w pkt 2, w zgodności z przepisami wewnętrznymi PKN i przepisami ogólnymi w szczególności z Ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz monitorowanie ich realizacji.
6) Monitorowanie realizacji umów w zakresie infrastruktury, udział w odbiorze prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych oraz opisywanie w tym zakresie faktur.
7) Bieżące prowadzenie książki obiektu.
8) Realizacja dostaw, usług i robót budowlanych nie objętych przetargami w zakresie działania.
9) Realizacja zadań w zakresie udzielania zamówień publicznych dotyczących Działu Infrastruktury zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
10) Organizowanie i nadzorowanie transportu samochodowego i prowadzenie gospodarki samochodami PKN - eksploatacja, przeglądy, ubezpieczenia, szkody.
Miejsce pracy:
Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Polski Komitet Normalizacyjny
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Pakiet MS Office
- Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie administrowania budynkiem, zamówień publicznych, spraw technicznych, gospodarki materiałowej, doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników; wiedza ogólnobudowlana, znajomość ustawy Prawo budowlane, znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; bezpośrednia realizacja zadań zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami, przetwarzanie danych osobowych; umiejętność korzystania z pakietu MS Office (w szczególności dobra obsługa Excela); umiejętność rozwiązywania konfliktów, nastawienia na osiąganie celu, dobra komunikacja (ustna i pisemna) oraz organizacja pracy, systematyczność, dokładność, cierpliwość, ukończone kursy i szkolenia z zamówień publicznych; umiejętności redagowania pism urzędowych; posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych, nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Mile widziane: - wykształcenie techniczne o kierunku budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna; - doświadczenie w pracy w administracji publicznej, - doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów w budynku; - znajomość klasyfikacji budżetowej - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 02.08.2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie klasyfikacji części budżetowych oraz określenia ich dysponentów; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - umiejętność pracy pod presją czasu Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny 2. CV 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe 4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn). 5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.12.2024 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN): 1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14 w Warszawie, I piętro, pok. nr 109. 2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: [email protected] Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Przetwarzanie danych osobowych KLAUZULA INFORMACYJNA Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób, w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: [email protected] Miejsce pracy: ul. Świętokrzyska 14 Godziny pracy: : 8 godz. w ruchomym czasie pracy: przyjście 7:00-9:30; wyjście 15:00-17:30. Zgłoszenia: kontakt e-mail: [email protected]; wymagane dokumenty prosimy przesyłać w wersji papierowej lub elektronicznej zgodnie z instrukcją umieszczoną w ogłoszeniu na stroniehttps://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn kontakt telefoniczny: (22) 55 67 659/ 607,w godzinach: 8:00-15:00.
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie administrowania budynkiem, zamówień publicznych, spraw technicznych, gospodarki materiałowej, doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników; wiedza ogólnobudowlana, znajomość ustawy Prawo budowlane, znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; bezpośrednia realizacja zadań zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami, przetwarzanie danych osobowych; umiejętność korzystania z pakietu MS Office (w szczególności dobra obsługa Excela); umiejętność rozwiązywania konfliktów, nastawienia na osiąganie celu, dobra komunikacja (ustna i pisemna) oraz organizacja pracy, systematyczność, dokładność, cierpliwość, ukończone kursy i szkolenia z zamówień publicznych; umiejętności redagowania pism urzędowych; posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych, nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Mile widziane: - wykształcenie techniczne o kierunku budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna; - doświadczenie w pracy w administracji publicznej, - doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów w budynku; - znajomość klasyfikacji budżetowej - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 02.08.2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie klasyfikacji części budżetowych oraz określenia ich dysponentów; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - umiejętność pracy pod presją czasu Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny 2. CV 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe 4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn). 5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.12.2024 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN): 1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14 w Warszawie, I piętro, pok. nr 109. 2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: [email protected] Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Przetwarzanie danych osobowych KLAUZULA INFORMACYJNA Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób, w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: [email protected] Miejsce pracy: ul. Świętokrzyska 14 Godziny pracy: : 8 godz. w ruchomym czasie pracy: przyjście 7:00-9:30; wyjście 15:00-17:30. Zgłoszenia: kontakt e-mail: [email protected]; wymagane dokumenty prosimy przesyłać w wersji papierowej lub elektronicznej zgodnie z instrukcją umieszczoną w ogłoszeniu na stroniehttps://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn kontakt telefoniczny: (22) 55 67 659/ 607,w godzinach: 8:00-15:00.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
(22) 55 67 659
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny 2. CV 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe 4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn). 5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-15