StPr/24/0322
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 7 800 PLN
Zakres obowiązków:
1. Księgowanie dokumentów księgowych,
2. Sporządzanie sprawozdań do GUS,
3. Sporządzanie sprawozdań finansowych,
4. Sporządzanie deklaracji VAT i PFRON,
5. Weryfikacja ksiąg rachunkowych,
6. Zarządzanie 3-osobowym zespołem pracowników.
Miejsce pracy:
Kołłątaja 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o w Świnoujściu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie: Wyższe lub średnie ekonomiczne (liceum lub technikum ekonomiczne) Doświadczenie zawodowe: Min. 3 lata w księgowości. Umiejętności-uprawnienia: Znajomość przepisów w szczególności z zakresu Ustawy o rachunkowości, podatku VAT, podatku dochodowego- CIT. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00 Okres zatrudnienia: Od zaraz - 31.10.2024 r. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Świnoujście, ul. Kołłątaja 4
Inne wymagania:
Wykształcenie: Wyższe lub średnie ekonomiczne (liceum lub technikum ekonomiczne) Doświadczenie zawodowe: Min. 3 lata w księgowości. Umiejętności-uprawnienia: Znajomość przepisów w szczególności z zakresu Ustawy o rachunkowości, podatku VAT, podatku dochodowego- CIT. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00 Okres zatrudnienia: Od zaraz - 31.10.2024 r. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Świnoujście, ul. Kołłątaja 4
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzenna Sobczyk
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta