StPr/24/1185
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 372 PLN
Zakres obowiązków:
Kierowanie działem mieszkaniowym, organizowanie pracy zespołu, reprezentowanie spółki w kontaktach z mieszkańcami i instytucjami.
Wymagane umiejętności; znajomość systemów informatycznych wspierających zarządzanie nieruchomości, delegowanie zadań. Organizowanie pracy oraz nadzorowanie realizacji celów, rozwiązywanie konfliktów.
Wymagane uprawnienia; certyfikat zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B
Doświadczenie 2 lata.
Miejsce pracy:
Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagane uprawnienia; certyfikat zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B Doświadczenie 2 lata.
Inne wymagania:
Wymagane uprawnienia; certyfikat zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B Doświadczenie 2 lata.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Heinze
Nr telefonu:
748657407
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie