StPr/25/11500
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 600 PLN
Oferta Instytutu - Stabilna praca w ramach zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy, - Pakiety opieki medycznej ( możliwość rozszerzenia na członków rodziny), - Dostęp do grupowego ubezpieczenie na życie, - Dostęp do pakietów sportowych, - Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - Świadczenia ZFŚS ( dofinasowanie do zajęć sportowych, wypoczynku).
Zakres obowiązków:
- zapewnienie obsługi technicznej budynków i infrastruktury na terenie IF PAN - w tym utrzymanie budynków i instalacji w pełnej sprawności technicznej, monitorowanie stanu bezpieczeństwa technicznego obiektów oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników,
- opracowywanie planów remontów (i ich aktualizacja) dotyczących budynków, pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz prawnej obiektów w tym KOB,
- organizowanie i nadzór nad prowadzonymi przeglądami technicznymi budynków i infrastruktury (w tym m.in. przeglądy roczne i pięcioletnie, przeglądy wind, klimatyzacji/wentylacji) oraz realizacją innych obowiązków wynikających z Prawa budowlanego,
- planowanie prac remontowych/konserwacyjnych - organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, rozliczanie z powierzonych zadań,
- czynny udział podczas prowadzenia Inwestycji budowlanych w tym przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia na wykonanie przez firmy zewnętrzne usług budowlanych, remontowych, serwisowych lub konserwacyjnych, weryfikacja kosztorysów,
- nadzór nad wykonywaniem prac prowadzonych przez firmy zewnętrzne, w tym kontrola prawidłowości wykonania prac i udział w odbiorach robót,
- nadzór nad poprawnością przekazywanej dokumentacji powykonawczej i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej,
- monitorowanie i rejestrowanie wydatków w oparciu o wykonywane prace działu, udział w procedurach zakupowych,
- zapewnienie utrzymania w ruchu wszelkich urządzeń i sprzętu będących w posiadaniu działu,
- współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi z zakresie obsługi technicznej,
- udział w zespołach zadaniowych: okresowo w komisjach przetargowych dotyczących robót budowlanych, doraźnie w razie wystąpienia bieżących potrzeb Instytutu
Miejsce pracy:
Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
INSTYTUT FIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału
- Wymagania stawiane przed osobą aplikującą na stanowisko: - pożądane wykształcenie wyższe inżynierskie, - 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku z zakresu obsługi technicznej, - umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, - umiejętność prowadzenia dokumentacji technicznej, weryfikacji projektów budowlanych, instalacyjnych, teletechnicznych, - doświadczenie w koordynacji robót budowlanych, zdolności organizacyjne, umiejętność zarządzania personelem, samodzielność w działaniu, - dyspozycyjność w razie awarii technicznych, - znajomość prawa budowlanego, przepisów bhp i p.poż - biegła znajomość obsługi pakietu MC Office (w szczególności Word, Excel). Pożądane dodatkowe kwalifikacje: - doświadczenie w branży: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, - posiadanie uprawnień SEP, - posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnia do nadzorowania i kierowania robotami, - umiejętność sporządzania kosztorysów, - umiejętność obsługi Autocad. Osoby zainteresowane złożeniem oferty są proszone o przesłanie CV do 30.11.2025 r. na adres [email protected] Pracodawca zastrzega sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Inne wymagania:
Wymagania stawiane przed osobą aplikującą na stanowisko: - pożądane wykształcenie wyższe inżynierskie, - 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku z zakresu obsługi technicznej, - umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, - umiejętność prowadzenia dokumentacji technicznej, weryfikacji projektów budowlanych, instalacyjnych, teletechnicznych, - doświadczenie w koordynacji robót budowlanych, zdolności organizacyjne, umiejętność zarządzania personelem, samodzielność w działaniu, - dyspozycyjność w razie awarii technicznych, - znajomość prawa budowlanego, przepisów bhp i p.poż - biegła znajomość obsługi pakietu MC Office (w szczególności Word, Excel). Pożądane dodatkowe kwalifikacje: - doświadczenie w branży: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, - posiadanie uprawnień SEP, - posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnia do nadzorowania i kierowania robotami, - umiejętność sporządzania kosztorysów, - umiejętność obsługi Autocad. Osoby zainteresowane złożeniem oferty są proszone o przesłanie CV do 30.11.2025 r. na adres [email protected] Pracodawca zastrzega sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook